Nijolė Pareigytė-Rukaitienė per atostogas Meksikoje vietiniams parodė sniegą

Grupės „69 danguje“ atlikėja Nijolė Pareigytė-Rukaitienė ką tik grįžo iš egzotiškos kelionės – kartu su šeima ir draugais ilsėjosi Meksikoje. Žmonės.lt atlikėja papasakojo savo atostogų įspūdžius.
Nijolė Pareigytė-Rukaitienė Meksikoje
Nijolė Pareigytė-Rukaitienė Meksikoje / Asmeninio albumo nuotr.

Meksikoje N.Pareigytė-Rukaitienė ilsėjosi mėnesio pradžioje. Čia praleido kiek ilgiau nei dvi savaites.

Egzotiškoje šalyje atlikėja viešėjo antrąkart – anksčiau čia lankėsi su savo čia darbo reikalais turėjusiu išvykti vyru Rimvydu, o šįkart drauge pakeliauti pasiėmė ir trejų metų dukrelę Patriciją.

„Norėjome kardinaliai praleisti aplinką, – Žmonės.lt sakė N.Pareigytė. – Šiuo metu keliauti, atostogauti Europoje nėra labai saugu. Pagalvojome, kad Meksika būtų puiki vieta tam padaryti. Su vyru ten jau esame apsišniukštinėję, mums ten patiko, be to, savo įtaką padarė ir draugai – mums trise gal būtų buvę kiek liūdna keliauti, taigi radome kompaniją, o visi norėjo į Meksiką.“

Asmeninio albumo nuotr./Nijolė Pareigytė-Rukaitienė Meksikoje

Vietos virtuvė nesužavėjo

Meksikoje Rukaičiai ir jų draugai apsistojo šalia Kankuno – kurortinio miesto pietryčių Meksikoje, Kintana Roo valstijoje.

Visgi Nijolės teigimu, ši turistinė vietovė neatspindėjo tikrosios meksikietiškos dvasios: „Aš kaip keliautoja, istorijos, kultūros mylėtoja kiek pasigedau tikrosios Meksikos. Vieta, kurioje apsistojome, sukurta amerikiečių. Tačiau egzotikos vis tiek radome – nuostabūs paplūdimiai, baltas smėlis... Visgi ir patys meksikiečiai viešbutyje, o ir ekskursijų metu sakė, kad tikroji Meksika kiek kitokia.“

Kita vertus, tikroji Meksika N.Pareigytei-Rukaitienei irgi ne iki galo patiko. Tiksliau, bent jau ne tradicinė virtuvė...

Asmeninio albumo nuotr./Nijolės Pareigytės-Rukaitienės atostogų Meksikoje akimirka

„Esu mėgėja skaniai pavalgyti, maistą mėgstu įvairų, bet meksikietiška virtuvė – ne man. Vis dar manau, kad patys skaniausi – indiški patiekalai, po to jūros gėrybės... Kartą per savaitę viešbutyje būdavo meksikietiškų patiekalų diena. Tada važiuodavome pavalgyti kur nors į miestą. Kad ir į amerikietišką ar europietišką restoraną. Taip, jų nachos, kukurūzai ir panašiai – viskas gerai. Bet kas liečia tikresnę virtuvę – nepatiko“, – apgailestauja ji.

Nijolės Rukaitienės atostogos Meksikoje

Žinoma, atostogaudama atlikėja paskanavo kitų gardumynų: „Šviežios krevetės, midijos, omarai vakarienei? Jokių priekaištų! Dabar tik žiūriu, kaip čia greičiau į sporto klubą nuėjus...“

Be to, su ilgesiu veide dar ilgai prisimins šviežių avokadų skonį... „Tikras atradimas – avokadai. Grįžusi net paprašiau ten likusių draugų, kad tik, esant galimybei, parvežtų. Jie ten tokio skanumo, kaip Tailande mangai! Jei kas ruošiatės važiuoti į Meksiką, būtinai jų paragaukite. Nepaprastai skanu... Mano vaikas kasdien po vieną, po du suvalgydavo“, – šypsosi Nijolė.

Sąlygas diktavo dukra

Be abejo, Meksikoje Rukaičiai ne tik maistu smaguriavo, bet ir papramogavo. Tik kelionės planą, norėjo jie to ar ne, diktavo dukrelė...

„Kai keliauji su vaiku, esi pririštas prie vienos vietos. Taip buvo ir mums – teko keliauti aplink savo gyvenamąją vietą. Daugiausia, matyt, 100 km nuo viešbučio nukeliavome... Bet plaukiojome laivais, aplankėme netoliese esančias salas, keitėme paplūdimius. Jie, turbūt, ten ir buvo patys gražiausi. Jeigu vaikas išsimiegojo, vadinasi, galime kažkur važiuoti. Jeigu vaikas geros nuotaikos, vadinasi, galime kažką veikti. Jeigu vaikas nori pagulėti, vadinasi, būname viešbutyje“, – šypsosi N.Pareigytė-Rukaitienė.

Taigi ar keliaudami su vaiku suaugusieji nepasigailėjo? „Mums keliauti su vaiku – ne problema. Be to, ir Patricijai tai problemų nekelia. Paguldai ją – pamiega, einame kur nors – keliasi ir eina kartu, visur marširuoja. Aišku, vaikas vaikui nelygus. Turbūt tėvai patys turi spręsti, ar jų vaikas jau pasiruošęs tokiai kelionei. Kita vertus, kelionė be vaiko būtų kitokia – matyt, būtume keitę vietas, nebūtume prisirišę prie vienos, bandytume „giliau“ įlįsti į šalį“, – svarsto Nijolė.

Be to, Patricijai ši kelionė nebuvo pirma – anksčiau Nijolė kartu su dukra visą mėnesį gyveno Tenerifėje, taip pat šeimyna drauge lankėsi Turkijoje.

Vietiniams parodė sniegą

Paklausta apie vietos gyventojus, N.Pareigytė-Rukaitienė šypsosi: „Taip, kultūra ten – visai kitokia, bet pasaulis ne kitas – ne kosmosas.“

Ji pati juokiasi pasakodama, kaip meksikiečiams rodė sniegą: „Kalbu ispaniškai – išmokau universitete. Tai jiems pasirodė labai keista – kaip iš turistės, nesitikėjo. Be to, visi jie galvojo, kad mes rusai, – teko jiems daugsyk aiškinti, kad tikrai ne. Tai tapo proga papasakoti jiems apie mūsų šalį: kaip tik prieš išvažiuodama buvau nufilmavusi sniegą, taigi parodžiau, kiek daug jo buvo, sakiau, kad pas mus -20 laipsnių, o pas juos +30... Jiems tai skambėjo labai keistai. Mes jiems – visai kitokie žmonės. Labai gražūs!“

O Nijolei meksikiečiai pasirodė labai draugiški, malonūs. „Aišku, jie nežino, kas ta Lietuva. Vietinių sutikome šimtus, jau vien viešbučio personalas... Tačiau iš jų gal tik koks vienas žinojo, kur Lietuva yra. Bet visi jie klausinėjo, domėjosi. Šiaip jie labai draugiški, malonūs žmonės. Sakyčiau, ten, kaip ir visame pasaulyje, galioja ta pati taisyklė: jeigu tu geruoju, tai ir tau geruoju. Sutikę turistą jie jį priima labai šiltai: laukia, kada pasisveikinus atsakys, dalina šypsenas“, – pasakoja.

Atlikėja iki šiol gailisi, kad laiku nesumojo Meksikoje ir padirbėti: „Gaila, kad per vėlai susizgribau – galėjau nufilmuoti vaizdų savo laidai, pavyzdžiui, parengti temą „Meksikiečių grožio receptai“. Tačiau ta idėja gimė tik paskutinę dieną, o ir vaikas buvo kiek apsirgęs – nepavyko.“

Namo į Lietuvą N.Pareigytė-Rukaitienė grįžo įdegusi, pailsėjusi ir su šypsena veide. Be abejo, ne tuščiomis: „Esu keliavusi ne kartą, todėl žinau, kad visokių sombrero grįžus nebėra kur dėti – tik renka dulkes. Bet visokių padažiukų daug prisipirkau. Meksika garsi savo šokoladais, kukurūzais ir pipiriukais – to lauktuvėms ir atvežėme. Tik kiek nepataikiau – pripirkau merginoms padažų, o jos nemėgsta aštriai...“