Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Popmuzikos superžvaigždė Madonna įkurs naują mados liniją

JAV popmuzikos dainininkė Madonna ateinančiais metais įkurs naują mados liniją, kurios tikslinė rinka 27–50 metų moterys, ketvirtadienį pranešė 53-ejų metų žvaigždė ir jos verslo partneriai.
Madonna
Madonna / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Madonna

Mados linija „Truth or Dare by Madonna“ iš pradžių apims avalynę, rankines, apatinį trikotažą, aksesuarus ir kvepalus, nurodoma Niujorke įsikūrusios bendrovės „Iconix Brand Group“ pranešime.

„Per kelerius pastaruosius metus manęs nesuskaičiuojamą daugybę kartų prašė įkurti savo prekinį ženklą“, – savo pranešime nurodė Madonna, pridūrusi, kad tokiam projektui dabar atėjo tinkamas laikas.

Kaip praneša „Iconix“, naujoji mados linija, kurios pavadinimą įkvėpė dokumentinis filmas apie 1990 metais vykusias šios dainininkės gastroles „Blonde Ambition“, įkūnys dvilypumą, kurį reiškia Madonna – tiek galingos ikonos, tiek moters grožio.

Madonna pernai bendradarbiavo su „Iconix“, kurdama jaunesnio amžiaus vartotojoms skirtą mados liniją „Material Girl“, kurią įkvėpė jos paauglė dukra Lourdes. Šios linijos produktai buvo platinami tik Šiaurės Amerikoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius