Prabangios Natalijos Martinavičienės atostogos Tailande: „Sakiau, ten nebevažiuosiu, bet po šios kelionės grįžčiau“

Papuošalų „Natali de Lyrik“ kūrėja Natalija Martinavičienė neseniai grįžo po atostogų Tailande. Moteris šalyje viešėjo jau antrą kartą ir pasakoja, kad šįkart Tailandą pamatė visiškai kitomis akimis, todėl mielai grįžtų dar ne sykį. Natalijos pasakojimai apie puikią virtuvę, gerą orą bei maloniausius masažus vien klausantis vertė baltai pavydėti ir žavėtis šia šalimi.
Natalija ir Sigitas Martinavičiai
Natalija ir Sigitas Martinavičiai / Asmeninio archyvo nuotr.

Natalija Martinavičienė su vyriška kompanija – su vyru Sigitu ir dizaineriu Mantu Petruškevičiumi – dar sausio pabaigoje išskrido į Tailandą, jame praleido dvi savaites. Savaitę planavo praleisti Bankoke, o tuomet nusprendė tolimesnę kelionę planuoti ekspromtu.

„Po Bankoko aplankėme Puketą, kuris buvo taip pat gana triukšmingas miestas, todėl nusprendėme, kad norime visiškos ramybės ir ieškojome kuo mažesnės salos. Tad nuvykome į Phi Phi salą, kurioje net nevažinėja joks transportas. Eismas yra tik pėsčiomis arba taksi valtelėmis, o pėsčiomis pereiti salą užtenka pusvalandžio“, – su Žmonės.lt įspūdžiais dalijosi N.Martinavičienė.

Aplankė mažiau lankomas vietas

„Jau ne pirmą kartą esame Tailande. Čia teko būti prieš 10 metų, tuomet lankėme daugiau turistines vietas, o šįkart pamatėme šiek tiek kitokį Tailandą, nes turėjome galimybę bendrauti su vietiniais, kurie parodė vietas, kur nėra tiek daug turistų“, – pasakojo Natalija Martinavičienė.

Moteris sako, kad taip pat apkeliavo ir žymiąsias Tailando vietas, tačiau didesnį dėmesį skyrė įdomesnėms, mažiau turistų lankomoms vietoms: „Buvome kinų kvartale, jie labai ruošėsi savo Naujiesiems metams, tik gaila, kad neteko dalyvauti, nes šventė, sako, būna labai įspūdinga. Užklydome į vietinius turgus, kur pardavinėja vazas, paveikslus, porcelianą, šilką.

Asmeninio archyvo nuotr./Natalija ir Sigitas Martinavičiai

Taip pat Mantas mus nusivedė į naktinį gėlių turgų. Gėlių buvo labai didelė gausa, kainos irgi įdomios – už 20 orchidėjų šakų prašė 3 eurų, kai Lietuvoje prašo turbūt 12 eurų už vieną šakelę.“

N.Martinavičienei labai patiko pačiame turguje vietinių iš gėlių gaminami papuošalai. Vieną tokių ji gavo dovanų: „Mane labai nustebino jų tradicija – tailandiečiai pina įvairiausius dalykus iš gyvų gėlių, daro apyrankes, kaklo girliandas. Jie turi didžiules adatas, ant kurių veria gėlių žiedus.

Natalija Martinavičienė

Viena tailandietė verdama tuos žiedus sumanė man padovanoti apyrankę, sakydama, kad aš jai labai patinku ir ji linki man laimės. Man tai buvo taip netikėta, aš siūliau pinigų, bet mūsų bičiulis vietinis tailandietis liepė priimti dovaną, nes duoti pinigų būtų negražu.“

Nataliją Martinavičienę taip pat sužavėjo Tailando viešbučiai. Moteris pasakoja, kad dauguma dekoracijų ten yra iš gyvų gėlių: „Iš nuotraukos net nepasakysi, kad ten gyvos gėlės, nes viskas yra suverta. O ten didžiulės girliandos kabo kaip šviestuvai. Labai įspūdingai atrodo.“

Vietinė virtuvė nepaliko abejingų

Paklausta, ar neteko nusivilti vietine virtuve, Natalija sako, kad Tailande gaminamas maistas yra labai skanus. Draugų kompanija vengė valgyti gatvėse, bijodami apsinuodyti, todėl visada rinkosi restoranus, kurių virtuves prieš tai įvertindavo.

Natalijos Martinavičienės atostogų akimirka

Moteris pasakoja, kad pats valgymo procesas buvo labai įdomus: „Restoranuose dažniausiai prie staliukų būdavo įmontuota konvekcinė plytelė. Viename puode buvo atskirti įvairūs sultiniai, į kuriuos galėdavai pasirinkti, ką nori dėti: žoleles, grybus, žuvį, mėsą ar jūros gėrybes. Visa tai sudėdavome į sultinį ir po kelių minučių išsitraukę jau galėdavome valgyti.

Kituose restoranuose patys padavėjai prie pat akių pjaustydavo mėsą ar aštuonkojus, iškepdavo ir iškart patiekdavo.“

Taip pat Natalijai su vyru ir Mantu teko lankytis viename žymiausių Bankoko restoranų, kuriame buvo ir aprangos kodas – klientai negalėjo ateiti apsiavę šlepetėmis, apsirengę šortais ar paprastais marškinėliais.

„Šis restoranas yra 63 aukšte, į jį patenkama tik rezervavus staliuką. Restorane nustatytas aprangos kodas ir jo privalu paisyti. Stovėdami eilėje matėme, kad kai kurie žmonės buvo išprašyti, nes buvo netinkamai apsirengę.

Asmeninio archyvo nuotr./Natalijos Martinavičienės atostogų akimirka

Ten mes valgėme  8 patiekalų degustacinę vakarienę: antieną, žuvį, desertą su auksu, gėrėme įvairius vynus. Sėdint 63 aukšte visas Bankokas buvo lyg ant delno, beprotiškai geras aptarnavimas... Vakarienė tikrai buvo labai prabangi ir įspūdinga“, – Žmonės.lt pasakojo Natalija Martinavičienė.

Užmigti priverčiantys masažai

Po triukšmingojo Bankoko ir Puketo, draugų kompanija nusprendė vykti į Phi Phi salą, kurioje, kaip Natalija sako, atrado visišką ramybę: „Gyvenome namukuose ant jūros kalno. Pro langus vaizdas buvo nuostabus. Mėgavomės šviežiais vaisiais, jūros gėrybėmis ir vakarienėmis ant jūros kranto.

Asmeninio archyvo nuotr./Natalija Martinavičienė

Stebėjome įdomų reiškinį – vidury dienos jūros vanduo atslūgdavo, todėl norint išsimaudyti tekdavo toli paeiti. O vakare vanduo sugrįždavo. Kadangi mes vakarieniavome visiškai ant jūros kranto, tai, kai vanduo apsemdavo kojas, žinojome, kad jau vidurnaktis ir laikas eiti namo“, – šypsosi Natalija.

Moteris pasakoja, kad viešėdama Tailande kas dieną mėgavosi masažais, per juos netgi užmigdavo: „Kiekvieną dieną tiek Bankoke, tiek salose eidavome į labai geros kokybės ir patrauklios kainos masažus. Pirmą vakarą darėmės kojų masažą, kuris truko valandą, tai mes tiesiog užmigome! Aš šiaip mėgstu masažus ir dažnai į juos vaikštau, bet Lietuvoje tenka sumokėti ir po 100 eurų ir išeini dar ne visiškai atsipalaidavęs, o Tailande masažuoja tik kojas ir jau užmiegi!

Phi Phi saloje radome vietą, kur masažus darė ant jūros kranto. Tai gulėdavome pavėsinėse, girdėdavome jūrą, mėgaudavomės masažu. Tobula tiesiog...“ – susižavėjimo neslepia N.Martinavičienė.

Asmeninio archyvo nuotr./Natalija Martinavičienė

Kontrastinga šalis, į kurią dar grįžtų

N.Martinavičienė pasakoja, kad jokių nesklandumų kelionėje nebuvo.

„Gyvenant geresniame viešbutyje aptarnavimas yra puikus, jauti begalinę šilumą, pagarbą. Moterys moka labai būti paslaugios ir švelnios, tačiau turguje jau moterys būna tokios kaip ir visame pasaulyje“, – juokiasi N.Martinavičienė.

Asmeninio archyvo nuotr./Natalija Martinavičienė

Labiausiai Nataliją sužavėjo Tailando kontrastas: „Tailandą gali pamatyti kaip labai prabangią šalį ir visai šalia, paplaukęs valtele, gali pamatyti jų skurdą. Bankokas yra labai didelis miestas, kuriame bandai pažinti jų kultūrą, suprasti, kaip jie gyvena. Kita vertus, atsiduri saloje ir pajauti visai kitokį gyvenimą. Pats Puketas ir Bankokas yra šurmulingi, o Phi Phi sala yra visiška relakso oazė.“

Jei Mantas Petruškevičius nebūtų pasiūlęs vykti į Tailandą, moteris sako, kad turbūt nebūtų ten grįžus. Tačiau po šios kelionės mielai sugrįžtų ten vėl.

„Po pirmos kelionės nebuvome labai susižavėję Tailandu. Gal ji buvo pernelyg turistinė: gyvenome ir Bankoke, ir džiunglėse. Tačiau šįkart užklydome į kitokias vietas, pamatėme visiškai kitokį Tailandą, šįkart pamačiau šalį visai kitomis akimis, jis man beprotiškai patiko, labai turtinga savo kultūra šalis“, – Žmonės.lt teigė N. Martinavičienė.