Kaip teigiama, šis incidentas nutiko per dvylika savaičių trukusius kursus praėjusiais metais. Pasak „Daily Mail“, apie princo Williamo klaidą prasitarė į atsargą išėjęs karinių oro pajėgų inžinierius karininkas Joe Wattas, tikrinęs „Tucano T1“ lėktuvą po incidento.
„Išjungdamas variklį jis paspaudė ne tą jungiklį ir perkaitino turbiną, – laikraščiui pareiškė J.Wattas. – Manau, kad jis jį įjungė iš naujo. Tada gesdamas variklis vėl įsijungia. Jis ne vienas taip klysta. Turėjom du ar tris tokius atvejus. Ir labiau patyrusiems pilotams taip nutinka.“
Maksimali „Tucano T1“ išmetamųjų dujų temperatūra normaliomis sąlygomis yra 650 laipsnių pagal Celsijų, bet dėl princo klaidos dujos pasiekė 700 laipsnių pagal Celsijų temperatūrą.
Karališkieji rūmai pareiškė, kad princas Williamas lėktuvui nepadarė jokios žalos.
„Tucano T1“ buvo vienas iš trijų lėktuvų, kuriais princas mokėsi skraidyti tarnaudamas karinėse oro pajėgose. Jis taip pat mokėsi skraidyti lengvuoju lėktuvu „Grob 115E“ ir sraigtasparniu „Squirrel“.
Williamas taip pat yra Karališkojo laivyno karininkas bei britų kariuomenės leitenantas. Šiuo metu jis mokosi karo aviacijos paieškos ir gelbėjimo piloto amato, ši jo tarnyba truks nuo 18 iki 20 mėnesių.