Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Sensacijų besivaikantis žurnalas paskelbė, kad Selena Gomez laukėsi Justino Bieberio kūdikio ir patyrė persileidimą

Bulvarinis žurnalas „In Touch Weekly“ paskelbė išgalvotą istoriją apie Selenos Gomez persileidimą
„In Touch Weekly“ viršelis / Bulvarinis žurnalas „In Touch Weekly“ paskelbė išgalvotą istoriją apie Selenos Gomez persileidimą
Šaltinis: Žmonės.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Apie pramogų pasaulio žvaigždes nuolat sklando įvairiausių gandų ir visada yra kokių nors „viską žinančių ir labai patikimų šaltinių“, tačiau šią savaitę bulvarinis žurnalas „In Touch Weekly“ peržengė visas ribas: viršelyje dramatiškai skelbiama ekskliuzyvinė istorija apie tai, kad Selena Gomez (21 m.) laukėsi kūdikio nuo Justino Bieberio (20 m.) ir patyrė persileidimą.

„In Touch Weekly“ trečiadienį pasirodžiusiame numeryje vaizdžiai aprašė visą istoriją, kaip Selena Gomez pasakė Justinui Bieberiui apie nėštumą bei kaip ji reagavo į persileidimą. Istorijoje tiek daug detalių, kad atrodo, lyg viską būtų pasakoję patys jos herojai, o ne „gerai informuoti šaltiniai“.

Selena Gomez pastojo dar 2012-aisiais ir ji „labai norėjo gimdyti“, nes nėštumas esą buvo „ženklas, kad ji ir Justinas turi būti kartu amžinai“.

Žurnale rašoma, kad Selena Gomez pastojo dar 2012-aisiais ir ji „labai norėjo gimdyti“, nes nėštumas esą buvo „ženklas, kad ji ir Justinas turi būti kartu amžinai“. Tačiau pats popdievaitis ir jo komanda nėštumu nebuvo patenkinti, nes baiminosi, kad tai pankeks „švariam jo įvaizdžiui“ ir jis, 18-os metų tapęs tėvu, praras merginų numylėtinio reputaciją bei sužlugdys savo karjerą. Tačiau ši „problema“ išsisprendė savaime, mat, kaip rašo „In Touch Weekly“, būdama antrą mėnesį nėščia Selena Gomez patyrė persileidimą.

Anonimu norėjęs likti Selenos Gomez „draugas“ žurnalui pasakojo, kad atlikėja netrukus po persileidimo išsiskyrė su Justinu Bieberiu ir paniro į depresiją, taigi būtent dėl to šių metų pradžioje (praėjus maždaug dvejiems metams po tariamo persileidimo) gydėsi reabilitacijos klinikoje.

Netrukus po to, kai „In Touch Weekly“ paskelbė šią labai abejotiną ir įtartiną istoriją, Selenos Gomez atstovas spaudai viską paneigė.

„Ši istorija šimtu procentų išgalvota“, – trumpai pasakė jis.

Žurnalas „In Touch Weekly“ jau ne kartą yra sukėlęs viešą pasipiktinimo bangą dėl savo išgalvotų istorijų, tačiau, ironiška, iš parduotuvių lentynų jis vis tiek graibstomas.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Selena Gomez ir Justinas Bieberis
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Selena Gomez ir Justinas Bieberis
Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie Žmonės.lt