Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2008 08 28

Snoop Dogg – dainingas ir madingas

Jau šį sekmadienį į Vilnių atvyksta viena garsiausių žvaigždžių pasaulio hiphopo padangėje – reperis Snoop Dogg.
Snoop Dogg
Snoop Dogg / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Atlikėjas Vilniaus „Siemens“ arenoje lietuviams žada įspūdingą pusantros valandos trukmės pasirodymą. Per koncertą Snoop Dogg pasirodys kartu su gyvai grosiančia aštuonių profesionalų grupe, kuri dar yra vadinama „Snoopadelics“. Reperio gerbėjų „apšilimui“ vadovaus diskžokėjus Sezzy, jį Snoop Dogg pasirinko iš keliolikos kandidatų.

Lietuvoje garsenybės pasirodymą rengia Švedijos agentūra „Urbania Group“. Jos atstovų teigimu, Snoop Dogg koncertu Lietuvoje susidomėjimas didžiausias Baltijos šalyse. Patekti į reperio koncertą galės 6000 žiūrovų, tiek yra išleista bilietų.

Reklamuoja savo kolekciją

Šiuo metu garsus reperis užsiėmęs ne tik koncertine veikla. Holivudą apėmusi manija žvaigždėms kurti savo prekės ženklus neaplenkė ir Snoop Dogg. Jis išleido drabužių ir aksesuarų liniją „Rich&Infamous“ (angl. turtingas ir negarbingas). Savo produkciją atlikėjas reklamuoja ne tik savo vedamoje televizijos laidoje „Snoop Dogg's Father Hood“, muzikiniuose klipuose ir įvairiuose renginiuose, bet ir rengiasi pristatyti per pasaulinį koncertinį turą.

Tikėtina, kad lietuviams nusišypsos laimė išvysti Snoop Dogg, pasipuošusį naujai kurtais drabužiais. Visa naujoji kolekcija, pasak gamintojų, yra gatvės stiliaus ir skirta 18-35-erių vyrams (pačiam Snoop Dogg – 36-eri). Prekės ženklas „Rich&Infamous“, kaip teigiama, atskleidžia Snoop Dogg klasikinį mados suvokimą. Paties reperio teigimu, naujoji kolekcija parodo „skirtingų žmonių, kurie sugebėjo iškęsti tą naštą, kuomet reikia žūtbūt uždirbti pinigus, brolybę, visų – nuo gangsterių iki prezidentų“. Reperis drabužių ir aksesuarų kolekciją pristatė šią savaitę per Las Vegase vykusį mados pristatymą „Magic“ (angl. stebuklingas).

Citata: Rodos, tik Snoop Dogg gali tuo pačiu metu prodiusuoti pornografinius filmus, teisėjauti vaikų futbolo varžybose ir vesti kulinarinę televizijos laidą! Pirmąją jo dainą „What's My Name“ išgirdau prieš daugiau nei 15 metų. Labai džiaugiuosi, kad per visą šį laiką jis sugebėjo išlikti populiarus ir savo karjerą vairuoti tikrai nepriekaištingai.

Sakė Lietuvos hiphopo muzikos diskžokėjus Mamania.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius