Reikalavimų šiam darbui kompanija kelia ne tiek jau ir daug – arba bent jau ne tokių baisių, kaip niūrūs kostiumuoti vyriškiai pokalbio dėl darbo metu atidžiai stebintys jus per akinius. Bet jų vis tiek yra. Visų pirma, iš kandidato bus reikalaujama, kad jis sugebėtų pakelti sunkią populiarumo naštą.
Netgi daugiau – radijo laidos vedėjui reikės ne tik ją pakelti, bet ir atrašinėti į tūkstančius gerbėjų laiškų bei išmokti susilaikyti nuo klausimo „ko čia žiūri?“ pajutus žvilgsnius gatvėje. Naujasis ZIP FM vedėjas bus toks populiarus, kad net negalės laiku išeiti iš darbo – mat ZIP FM komanda negalės išsisukti be jo puikių minčių, žinių apie muziką ir jaunimo madų išmanymo.
„Tai visiškai normalus darbo pasiūlymas – laimėtojas taps pilnaverčiu ZIP FM darbuotojų, tačiau nusprendėme į žmogaus paieškas įtraukti konkurso elementų, o žinią paskleisti plačiau, kadangi tai nėra skelbimas tik patyrusiems didžėjams. Juk mes ieškome šviežienos, kūrybingų jaunuolių, niekada nesėdėjusių radijo vedėjų vietoje, tad viskas priklausys ne nuo panašios patirties, o nuo paties žmogaus ir jo entuziazmo“ – pasakojo Simona, viena iš laidos SISI vedėjų.
Susidomėjusios jaunuolės ir jaunuoliai, pasižymintys kūrybingumu, originalumu, nepavargstančiu liežuviu, didžiojo lietuvių kalbos žodyno mokėjimu mintinai bei nesijuokiantys iš prastų pokštų konkurso anketą ras ZIP FM interneto puslapyje.