Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos marketingo asociacija: leisdama į sceną neblaiviai atrodžiusį Vytautą Šapranauską TV3 pažeidė reklamos užsakovų interesus

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) reiškia susirūpinimą dėl balandžio 1 d. TV3 televizijos transliuoto renginio „Auksiniai svogūnai“ neetiško turinio, kai neblaiviai atrodžiusiam laidos vedėjui tiesioginio eterio metu buvo leista vesti renginį.
Vytautas Šapranauskas
Vytautas Šapranauskas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Beveik 300 šalies marketingo specialistų, atstovaujančių ir didžiausiems reklamos žiniasklaidoje užsakovams, vienijanti LiMA prašo, kad TV3 vadovybė prisiimtų atsakomybę už tai, kad nesiėmė veiksmų, siekiant išvengti neetiško turinio transliavimo. Prašoma imtis priemonių, kad tokie akibrokštai nepasikartotų.

„Manome, kad leidimas neblaiviai atrodančiam vedėjui vesti renginį buvo ne tik žiūrovų įžeidimas, bet ir reklamos užsakovų interesų pažeidimas, – teigia LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus. – Kompanijos, investavusios į savo prekės ženklo rodymą žiūrimiausiu ir brangiausiu laiku, įsitikinusios, kad buvo pakenkta jų ir jų atstovaujamų prekių ženklų įvaizdžiui.“

Po penktadienio vakarą įvykusios transliacijos tarp LiMA narių kilo diskusija, nes už reklamos žiniasklaidoje užsakymus atsakingi marketingo darbuotojai vertina ne tik televizijų reitingus, bet ir programų turinį. Prekės ženklo įvaizdį formuoja ir bendras kontekstas, kuriame pasirodo produkto reklama, be to, daugeliu atvejų žiūrovai reklamos užsakovus tapatina su programos kūrėjais.

Todėl LiMA siūlo TV3 televizijos vadovybei prisiimti atsakomybę už programos turinį. Televizija – ne ta vieta, kur priemonės pateisina tikslą (šiuo atveju – reitingus), ir marketingo specialistų, o kartu ir reklamos užsakovų paramos gali sulaukti tik tas transliuotojas, kuris savo turiniu išreiškia pagarbą žiūrovams. LiMA tikisi sulaukti aiškaus TV3 veiksmų plano, kaip tokių ar panašių įvykių bus išvengta ateityje.

Lietuvos marketingo asociacija įkurta 2004 m. Organizacija vienija beveik 300 marketingo srityje dirbančių fizinių asmenų. LiMA veiklą vykdo Vilniuje, taip pat turi skyrius Kaune, Šiauliuose ir Klaipėdoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius