Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Tele-3“ dar kartą atideda kanalo moterims 3+ transliacijų pradžią

Bendrovė „Tele–3“ kaupia licencijas transliuoti skaitmeniniu būdu, tačiau pradėti veiklos neskuba.
„Lietuvos žinių“ nuotr. / Bendrovė „Tele–3“
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Švedijos koncerno „MTG Broadcasting“ įmonė „Tele-3“, valdanti didžiausią Lietuvoje komercinę TV3 televiziją, atideda specializuoto kanalo moterims 3+ transliacijų pradžią.

Televizija teigia lauksianti reklamos rinkos „kritimo dugno“. Anksčiau bendrovė žadėjo pradėti kanalą transliuoti nuo 2010 metų pradžios.

„Atsižvelgdami į situaciją rinkoje, nauja televizijos programa 3+ neturi jokių šansų užsitikrinti kokių nors pajamų, kol rinkos kritimas tęsiasi, tuo tarpu pagrindinis įmonės tikslas šiuo metu yra išgyventi smarkų pajamų mažėjimą, mažinant kaštus, bei išsaugojant kuo daugiau darbo vietų bei vietinės gamybos laidų, nuo kurių priklauso ir kitų rinkos žaidėjų, tai yra prodiuserių galimybė išgyventi“, – BNS sakė TV3 viešųjų ryšių vadovė Rita Markeliūnaitė.

Pasak jos, televizijos programos 3+ transliacijos pradžią įmonė nori atidėti, kol „bus pasiektas žiniasklaidos reklamos rinkos kritimo dugnas“.

„Esame nusiteikę optimistiškai ir jokiu būdu neatsisakome idėjos sukurti naują televizijos programą. Tiesiog visiems rinkos žaidėjams, išgyvenantiems labai sudėtingą laikotarpį, būtų naudinga, jei šiuo laikotarpiu neatsirastų naujų žaidėjų, su kuriais reikėtų dalintis ir taip jau ženkliai sumažėjusį reklamos pajamų pyragą“, – kalbėjo TV3 atstovė.

Dėl nepradėtų transliacijų televizijos kanalus valdanti „Tele–3“ gali prarasti ir suteiktą licenciją.  Radijo ir televizijos komisijos (RTK) teisininkas Viktoras Popandopula BNS sakė, jog bendrovė buvo įpareigota šių metų sausio 1 dieną pradėti 3+ transliacijas, todėl komisija trečiadienio posėdyje ketina svarstyti, ar panaikinti „Tele–3“ suteiktą licenciją.

Anksčiau televizija kanalą žadėjo pradėti transliuoti nuo 2009–ųjų vasario, tačiau dėl pasikeitusios ekonominės padėties ir sumažėjus reklamos užsakymų, beveik vieneriems metams tuomet taip pat atidėjo 3+ transliavimo pradžią.  RTK už laiku nepradėtą transliavimą ir taip pažeistas licencijos sąlygas „Tele–3“ tuomet skyrė įspėjimą, tačiau patenkino prašymą atidėti transliacijas.

Bendrovė „Tele–3“ šiuo metu transliuoja televizijos kanalus TV6 ir TV3.  „Tele–3“ valdančiam didžiausiam MTG padaliniui „Viasat Broadcasting“ Lietuvoje taip pat priklauso radijo stotis „Power Hit Radio“ bei palydovinė televizija „Viasat“. 

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie Žmonės.lt