Žmonės.lt praėjusią savaitę pranešė, apie „Virtuvės mitų griovėjų“ pokyčius.
„Tiesiog visi mes norime daryti ir siekti savo svajonių, todėl bendram projektui laiko nebėra. Ali ir Martynas turėjo savo prioritetus. Pastaruosius metus mano prioritetas buvo ir bus tik vienas – VMG projektas. Man niekada nesinorėjo turėti nuosavo restorano ar arbatos ir šokolado parduotuvės. Ir niekada šių dalykų nemačiau po VMG prekių ženklu, – paaiškina Alfas. Ir dėl to vieną dieną kas nors turėjo pasikeisti.“
Nuo šiol Martynas vadovauja net trijų restoranų virtuvėms, o Ali nėrė į nuosavą šokolado verslą.
Tačiau prekių ženklas VMG tikrai niekur nedingsta, tik įsilieja į platesnius vandenis. „Aš ir mano komanda pasiruošusi kurti ir stebinti toliau“, – žada VMG darbus be dviejų kolegų tęsiantis Alfas.
Daugiau – žurnale „Žmonės“