Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 09 12

Po rekordinio sandėrio – japoniška reklama ant „Warriors“ marškinėlių

NBA čempionė „Golden State Warriors“ pagaliau rado rėmėją, kurio logotipas nuo ateinančio sezono puikuosis ant komandos marškinėlių.
„Golden State Warriors“ marškinėliai
„Golden State Warriors“ marškinėliai / „Twitter“ nuotr.

Kaip žinia, nuo ateinančio sezono stipriausioje planetos lygoje bus įvesta naujovė – kairiajame marškinėlių kampe kiekvienas klubas galės reklamuoti vieną kompaniją.

Stipriausias planetos klubas skelbia susitaręs su Japonijos technologijų kompanija „Rakuten“, kuri jau kuris laikas remia ir vieną stipriausių pasaulyje futbolo klubų „Barcelona“.

„Warriors“ ir „Rakuten“ trejų metų rėmimo sutarties vertė – 60 milijonų JAV dolerių.

Tai yra dvigubai pelningesnė sutartis, nei iki šiol rekordiniu buvęs vicečempionės „Cleveland Cavaliers“ sandoris su padangų gamintoja „Good Year“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius