Apdovanojimai bus įteikti liepos 8 dieną Barselonoje per Eurolygos burtų traukimo ceremoniją. Rinkdama kandidatus į apdovanojimus, Eurolyga atsižvelgė į keturias pagrindines rinkodaros sritis: žiūrovų pritraukimą į arenas, patirtį rengiant varžybas, paskirstymą ir prekės ženklo vystymą.
Komandos buvo vertinamos už praėjusio sezono metu rengtas akcijas. Pabrėžiama, kad aiškios ir stiprios rinkodaros strategijos padėjo šioms trims ekipoms ne tik tapti pagrindiniais apdovanojimų kandidatais, bet ir leido patiems klubams sulaukti papildomos naudos sezono metu tiek pildant gerbėjų poreikius, tiek pritraukiant naujų aistruolių ir rėmėjų.
Eurolygos pranešime pabrėžiama, kad Kauno „Žalgiris“ buvo puikus pavyzdys, kaip reikia pateikti Eurolygos rungtynes, kad jos suteiktų nepakartojamų akimirkų komandos gerbėjams.
Išdalijusi apdovanojimus ir ištraukusi kito sezono burtus Eurolyga visų komandų atstovus pakvies į dvi dienas truksiantį Europos krepšinio rinkodaros specialistų susitikimą.