Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 06 29

Eurolyga įvertino Kauno „Žalgirio“ rinkodarą

Kauno „Žalgiris“ pretenduoja nuskinti laurus Eurolygos rinkodaros apdovanojimuose. Eurolyga jau ketvirtus metus iš eilės vertina visų klubų darbą rinkodaros srityje. Šiemet trimis pagrindiniais nominantais paskelbti Kauno „Žalgirio“, Gdynės „Asseco Prokom“ ir Stambulo „Efes Pilsen“ klubai išsidalys aukso, sidabro ir bronzos apdovanojimus.
„Žalgiris“
„Žalgiris“ / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Apdovanojimai bus įteikti liepos 8 dieną Barselonoje per Eurolygos burtų traukimo ceremoniją. Rinkdama kandidatus į apdovanojimus, Eurolyga atsižvelgė į keturias pagrindines rinkodaros sritis: žiūrovų pritraukimą į arenas, patirtį rengiant varžybas, paskirstymą ir prekės ženklo vystymą.

Komandos buvo vertinamos už praėjusio sezono metu rengtas akcijas. Pabrėžiama, kad aiškios ir stiprios rinkodaros strategijos padėjo šioms trims ekipoms ne tik tapti pagrindiniais apdovanojimų kandidatais, bet ir leido patiems klubams sulaukti papildomos naudos sezono metu tiek pildant gerbėjų poreikius, tiek pritraukiant naujų aistruolių ir rėmėjų.

Eurolygos pranešime pabrėžiama, kad Kauno „Žalgiris“ buvo puikus pavyzdys, kaip reikia pateikti Eurolygos rungtynes, kad jos suteiktų nepakartojamų akimirkų komandos gerbėjams.

Išdalijusi apdovanojimus ir ištraukusi kito sezono burtus Eurolyga visų komandų atstovus pakvies į dvi dienas truksiantį Europos krepšinio rinkodaros specialistų susitikimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius