Būtent dėl šio incidento L. Jamesas pasijautė nemaloniai prieš savo kaimynus ir nusprendė atsiprašyti.
Atsiprašymo raštelyje krepšininkas rašė: „Suprantame, kad paskutinės kelios savaitės kaiminystėje buvo pašėlusios. Labai apgailestaujame dėl chaoso. Mes esame dėkingi gyvendami šitokioje puikioje bendruomenėje ir esame palaiminti turėdami tokius supratingus kaimynus. Siekdami atsidėkoti norime pasidalinti mūsų šeimai labai reikšmingais, mūsų fondo keksiukais.“
Panašu, jog NBA karaliumi tituluojamo žaidėjo draugiškumo gestas jo apylinkės gyventojų buvo priimtas su džiaugsmu.
@KingJames Showing love for the neighborhood!!! Thanks for the cupcakes!! pic.twitter.com/1hjkNoUf6X
— David Galehouse (@DavidG_House) July 22, 2014
Thanks @KingJames #LeBronJames for hooking @WMSMTH and my parents up with the cupcakes :) welcome home! pic.twitter.com/Nc85CSuxfV
— Mason Berle (@MBerle1) July 23, 2014
L. Jamesas parodė gerą pavyzdį kitiems sportininkams, jog net keletas keksiukų gali būti puiki dėmesio išraiška sirgaliams. Tačiau išlieka klausimas ar ši idėja buvo paties krepšininko, ar jo viešųjų ryšių vadybininkų. Priminsime anksčiau publikuotame straipsnyje išsakytą NBA apžvalgininko Lango Greene'o mintį, kad L. Jameso viešaisiais ryšiais užsiimantys specialistai yra geriausiai NBA lygoje dirbantys žmonės šią vasarą.
LeBron's PR team are the MVPs of the NBA offseason.
— Lang Greene (@LangGreene) July 17, 2014