Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2014 01 23

„One Team“ ambasadoriai Martynas Pocius ir Justinas Dentmonas skatino vaikus siekti didesnių tikslų

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas aktyviai tęsia Eurolygos socialinės programos „One Team“ veiklą Lietuvoje. Šio projekto ambasadoriai Martynas Pocius ir Justinas Dentmonas kartu su komandos administracija ir sirgaliais apsilankė Kauno socializacijos centre.
Martynas Pocius
Martynas Pocius / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Žalgiriečiai ir „One Team“ bendradarbiavimą su Kauno socializacijos centru pradėjo prieš pusantro mėnesio. Per šį laiką centro auklėtiniai susipažino su „Žalgirio“ arena, stebėjo Lietuvos čempionų rungtynes, į centrą nuvykę „Žalgirio“ atstovai su jaunuoliais surengė tris bendrus užsiėmimus, o praėjusią savaitę projekto ambasadoriai M.Pocius ir J.Dentmonas savo vizitu pradžiugino visus socializacijos centro auklėtinius ir darbuotojus.

Centro sporto salėje kartu susėdę svečiai ir vaikai diskutavo įvairiomis temomis. Krepšininkai papasakojo apie savo kelią į didįjį sportą ir atskleidė kokią svarbą jų gyvenimuose turėjo užsibrėžto tikslo siekimas.

Naujieji „One Team“ ambasadoriai ne tik dalinosi savo patirtimi, bet ir klausėsi vaikų pasakojimų apie svajones bei atsakinėjo į visus rūpimus klausimus.

„Labai džiugu, kad Eurolyga vykdo šį „One Team“ projektą. Mes, „Žalgirio“ atstovai, mielai prie jo prisidedame ir norime, kad šiltas bendravimas padėtų mūsų naujiesiems draugams pakeisti savo gyvenimus. Ne vienas šių vaikų yra ambicingas, turi svajonių ir sieja viltis su ateitimi. Tikimės, kad šis mūsų susipažinimas jiems duos daug teigiamos naudos“, – sakė „One Team“ ambasadorius M.Pocius.

M.Pociui antrino ir komandos draugas J.Dentmonas, kuris pats augo didelėje šeimoje su vieniša motina ir senele.

„Turėjau mokymosi sutrikimų ir tik dėl mano mokytojų ir krepšinio trenerių didelių pastangų nenuklydau šunkeliais, sugebėjau baigti mokslus. Tikiuosi, kad mano papasakota istorija ir pavyzdys įkvėps šiuos vaikus pakreipti savo gyvenimus pozityvia linkme“, – teigė J.Dentmonas.

Pasibaigus bendrai diskusijai, visiems jos dalyviams „Žalgirio“ rėmėjai „Adikopas Group“ įteikė dovanas, pažymėtas naujuoju bendrovės prekiniu ženklu „ADIKwear“. Kiekvienas socializacijos centro auklėtinis pasipuošė originaliais „Žalgirio“ marškinėliais su savo vardais, o M.Pocius ir J.Dentmonas jiems pravedė bendrą treniruotę.

„Žalgirio“ ir Kauno socializacijos centro bendradarbiavimo esmė – ne tik suteikti vaikams džiaugsmo, bet ir padėti jiems visapusiškai tobulėti per sportą ir krepšinio žaidimą. Kiekvieną savaitę jų centre vyksta bendri užsiėmimai, kuriuos veda „Žalgirio“ administracijos, fanų klubo „Green White Boys“ ir „Žalgirio“ Garbės Klubo atstovai.

VIDEO: Žalgiriečiai socializacijos centre

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius