Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 03 14

Per „Žvaigždžių dieną“ pristatytos LKL kolekcinės kortelės – jau ir prekyboje

Kompanija „Sereal“ ir Lietuvos krepšinio lyga (LKL) praneša džiugią naujieną visiems krepšinio gurmanams:  nuo šiandien, kovo 14-osios, jau galima įsigyti 2011-2012 metų LKL čempionato visų 12 klubų krepšininkų kolekcines korteles.
LKL kortelės
Vienoje pakuotėje – 5 skirtingų krepšininkų kortelės / 15min.lt

Jų ieškokite „R-Kiosk“ prekybos vietose Lietuvoje ir „Žalgirio“ bei „Lietuvos ryto“ namų arenose. Planuojama, kad kortelių platinimo vietų tik daugės.

Ant pirmosios serijos kortelių pakuočių yra pavaizduoti LKL krepšininkai: Mindaugas Žukauskas („Šiauliai“), Mantas Kalnietis („Žalgiris“) ir Jonas Valančiūnas („Lietuvos Rytas“).

Vienoje pakuotėje rasite 5 skirtingų krepšininkų korteles ir specialius į prizus keičiamus kuponus. Pagrindinis prizas – LKL „Visų žvaigždžių“ rungtynių startinio penketuko krepšininkų marškinėliai su autografais bei krepšinio kamuoliai ir kiti ypatingi suvenyrai.

Vienos pakuotės kaina, kurioje yra penkios skirtingos kortelės – 3,99Lt.

Kortelės pirmą kartą krepšinio aistruoliams buvo pristatytos kovo 3 dieną, LKL „Žvaigždžių dienos“ renginio metu Klaipėdoje.

Kol kas yra išleista 750 000 LKL kortelių – po 62 500 kiekvieno iš 12 klubų. Visos kortelės yra sumaišytos ir nežinoma tvarka supakuotos į 150 000 pakuočių (kiekvienoje po 5 korteles).

Lietuva yra pirmoji šalis po JAV, kurioje krepšiniui gaminamos aukščiausios kokybės kolekcininkų kortelės pagal visus pasaulio standartus. Netrukus planuojama išleisti specialias ribotas klubų, krepšinio žvaigždžių ir Lietuvos rinktinės kortelių serijas. Šiose kolekcijose bus ne tik standartinės kortelės, bet ir kortelės su krepšininkų parašais, vaizdiniais efektais ir rungtynių formų skiautėmis.

Tai pirmoji LKL kortelių kolekcija, išleidžiama bendradarbiaujant su Latvijos įmone „Sereal“. RAB „Sereal“ – oficialus pasaulyje antros stipriausios ledo ritulio lygos KHL kortelių ir lipdukų gamintojas, kurio populiarių gaminių asortimentą dabar papildys ir krepšinis. Plėtodama verslą Lietuvoje, „Sereal“ siekia įrodyti, kad ir Europa šioje srityje gali pasiekti aukščiausius Šiaurės Amerikos standartus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius