Restoranų tinklą valdanti bendrovė „Čili Holdings“ jau penketą metų stengiasi keisti situaciją ir kasmet investuoja į daugiabučių kiemuose esančias krepšinio aikšteles. Per tą laiką įmonė skyrė daugiau kaip 55 tūkst. litų, kad būtų atnaujintos krepšinio lentos bei lankai 50 sostinės vietų.
Vien šiais metais „Čili“ dėka Vilniuje bus atnaujinta 18 krepšinio aikštelių. Pasak bendrovės atstovų, vykdant šią akciją nesitikima jokios komercinės naudos.
„Šiuo atveju investuojame ne tiek į savo įmonės žinomumą, kiek į Lietuvos krepšinio ateitį. Ką gali žinoti, gal šiandien kieme kamuolį mušinėjantis berniukas po kelerių metų jau gins Lietuvos garbę aukščiausio lygio varžybose. Kita vertus prisidedame sprendžiant jaunimo užimtumo problemą“, – sakė UAB „Čili Holdings“ generalinis direktorius Igoris Baikovskis.
Lietuvos krepšinio federacijos (LKF) generalinis sekretorius Mindaugas Balčiūnas tikina, kad artėjantis Europos vyrų krepšinio čempionatas dar labiau didina susidomėjimą krepšiniu. Jis sako kiemuose pastebintis dar gausesnius vaikų būrius, kurie tarpusavyje varžosi mini krepšinio čempionatuose.
„Sveikinu verslininkų indėlį į šalies krepšinio ateitį ir siekį sudaryti sąlygas vaikams sportuoti. Puikiai visi suprantame, kad tuo metu, kai vaikas lieja prakaitą krepšinio aikštelėje, nesvarbu, ar daugiabučio kieme, ar sporto salėje, jam tikrai nekils pagundų užsiimti netinkama veikla. Tvarkingi aikštynai – geriausia prevencija, ištraukiant paauglius iš gatvės“, - mintimis dalinosi M. Balčiūnas.
Vienas LKF vadovų pastebi, kad būtent galimybė kiemuose žaisti krepšinį į sporto aukštumas pastūmėjo ne vieną ir dabartinę šios sporto šakos žvaigždę. „Turbūt daugelio krepšininkų karjera klostėsi panašiai – kiemas, krepšinio mokykla, Lietuvos ir užsienio klubai, o vėliau ir nacionalinė rinktinė“, – kalbėjo jis.