Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2016 10 06

Kristapas Porzingis – daugiausiai iš reklamos uždirbsiantis Europos krepšininkas

Debiutinį sezoną NBA puikiai sužaidęs latvis Kristapas Porzingis skina saldžius vaisius.
Kristapas Porzingis
Kristapas Porzingis / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„The Vertical“ praneša, kad „New York Knicks“ ekipos puolėjas pasirašė kelerių metų sutartį su „Adidas“ kompanija.

21-erių Latvijos krepšininkas per metus turėtų uždirbti nuo 3 iki 6 milijonų JAV dolerių. Kol kas tai pelningiausias reklamos kontraktas su Europos žaidėju.

Prieš tai K.Porzingį rėmė NIKE ir kompanija gali iki spalio vidurio pateikti lygiai tas pačias sąlygas kaip konkurento ir išlaikyti krepšininką, tačiau, anot šaltinių, NIKE to nedarys.

17-metis latvis 2012 metais pasirašė ketverių metų sutartį su NIKE pagal kurią uždirbo 25 tūkst. JAV dolerių per metus.

K.Porzingis tapo tikra sensacija Niujorke, kai buvo pašauktas ketvirtuoju numeriu naujokų biržoje. Nors iš pradžių latvis sulaukė nemažai kritikos, tik išbėgęs ant parketo paneigė visas neigiamas prognozes. Jis tapo ir žiniasklaidos atradimu dėl lengvo bendravimo, puikios anglų kalbos ir stiliaus už aikštės ribų.

Pirmaisiais metais NBA Latvijos krepšininko marškinėliai buvo ketvirti geriausiai parduodamųjų sąraše.

Jaunasis krepšininkas iš reklamos uždirbs panašiai tiek, kiek gauna patyrę krepšininkai. Tokie kaip Blake'as Griffinas, Russellas Westbrookas ar Paulas George'as.

Tiesa, savo vardo specialius sportinius batelius latvis dar turės užsidirbti. Tokie dažniausiai gaminami krepšininkams, kurie patenka į „Visų žvaigždžių“ rungtynes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius