Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2018 01 12

Nemalonumai Ballų šeimos verslui – blogiausias įvertinimas ir šaukimas į teismą

Į Lietuvą atvykę savo prekės ženklo „Big Baller Brand“ reklamuoti Ballai sulaukė prastų naujienų iš už Atlanto. Kompanijai paskirtas pats blogiausias įvertinimas po klientų skundų.
Lavaras Ballas
Lavaras Ballas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Better Business Bureau“ agentūra Ballų prekės ženklui paskyrė prasčiausią F įvertinimą. Skelbiama, kad dėl jų produkcijos sulaukta 33 klientų skundų, kurie negavo užsakymų, jiems nebuvo atiduoti pinigai už nekokybiškus pirkinius arba jie stipriai vėlavo.

LaVaras Ballas davė atsaką kritikams: „Tai atgyvenusi agentūra. Kam jie rūpi? Pasakykite jiems, kad juos pakeitė „Yelp!“. Mes tikrai galvojome, kad jie nebeegzistuoja. Naujasis BBB reprezentuoja Big Baller Brand.“

Tačiau tai nėra vienintelės bėdos sporto aprangos kompanijai. Ballų verslą į teismą padavė kompanija „Closet Collection“, kuri tikisi atgauti 25 tūkst. JAV dolerių.

Ši kompanija buvo atsakinga už kepuraičių, marškinėlių ir kitos itin brangiai parduodamos atributikos gamybą.

„Kai reikėjo susimokėti, jie tiesiog pradingo. Mes bandėme susitarti tris mėnesius. Jie sakė, kad sumokės, kokius septynis kartus. Jie vis atidėliojo ir atidėliojo“, – aiškino kompanijos atstovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius