Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Activision“ permeta visus resursus prie naujojo „Call of Duty“, bet ar tikrai verta?

Turbūt daugelis vaizdo žaidimų fanų pastebėjo, kad viena iš didžiausių vaizdo žaidimų industrijos atstovių „Activision“ paskutiniais metais neišleidžia tiek daug naujų projektų kaip seniau. Žinoma, kad jau tradicija tapęs kasmetinis „Call of Duty“ bei keli „Blizzard“ projektai ir mobiliųjų programėlių kūrimo studija „King“ arba nuosava pinigų spaustuvė nesnaudžia, bet naujų, o tiksliau unikalių žaidimų iš pačios „Activision“ pastaruoju metu beveik neįmanoma išvysti. „Spyro“, „Sekiro: Shadows Die Twice“ ar tas pats „Prototype“ tikrai nebuvo prasti, tačiau panašu, kad kurį laiką naujienų iš šio fronto tikrai nebus pristatyta.
„Call of Duty WWII: Vanguard“
„Call of Duty WWII: Vanguard“

Tikriausiai daugeliui dabar kyla paprasčiausias klausimas „kodėl?“, tačiau atsakymas į jį nėra toks paprastas. Daugeliui atrodo, kad dėl to yra kaltas COVID-19 – kaip ir logiška, tačiau studija paskelbė, kad šiuo metu visus resursus permeta į „Call of Duty“, o tai reiškia, kad naujo „Crash Bandicoot“ ar kito ne tokio svarbaus žaidimo taip greitai neišvysime. Dukterinė „Activision“ studija, kuri dirbo su pastaruoju žaidimu bei „Spyro“ trilogija dabar jau dirba prie šiais metais pasirodančios šaudyklės. Be jau paminėtosios „Toys for Bob“, taip pat prie naujojo „CoD“ kūrimo jau priskirti „Infinity Ward“, „Treyarch“, „Raven“, „Beenox“, „Demonware“, „High Moon“ ir „Sledgehammer“ studijos. Būtent pastarieji ir buvo originalieji projekto autoriai, bet panašu, kad „Activision“ pritrūko resursų, o svarbiausia – laiko.

Dabartinę „Activision“ situaciją yra sunku palyginti su kitomis didžiosiomis studijomis, tokiomis kaip „Electronic Arts“ ar „2K“, ar „Ubisoft“, kurios beveik kiekvienais metais spausdina naujas žaidimų dalis. Padėtį dar labiau pasunkina „Blizzard“, kurie nedirba prie „Call of Duty“, bet nuo 2016-ųjų niekaip nesugeba išleisti kažko naujo be „World of Warcraft“ ekspansijų ar kokio nors senesnio projekto „remastered“ versijos.

Spendimas viską permesti prie vieno žaidimo nėra pats logiškiausias, bet „Activision“ jau kurį laiką pripratino žaidėjus prie kiekvienais metais pasirodančios šaudyklės ir kaip pasirodo tai padaryti nėra taip lengva. Seniau jų formulė buvo paprasta, tai yra dirbti su studijų („Infinity Ward“, „Sledgehammer“ ir „Treyarch“) trijule ir kiekvienais metais duoti vienai iš jų pasireikši, tačiau dabar panašu, kad vis dažniau jos padaryti savo darbų paprasčiausiai nespėja. Pavyzdžiui, paskutinis „Sledgehammer“ projektas buvo užšaldytas dėl to, kad reikėjo pažadėtu laiku išleisti „Call of Duty: Black Ops Cold War“. Be to, situacijos nepalengvina „Warzone“ žaidimas, kuriam yra reikalingi nuolatiniai atnaujinimai.

„Call of Duty“ kiekvienais metais karaliauja populiariausių viršūnėje, o „Warzone“ vis dar yra nesustabdoma stichija internetinėje erdvėje, tačiau dėl jų aukoti visus kitus žaidimus tikriausiai nėra verta. „Activision“ negali kaltinti „Blizzard“ dėl jų lėtesnių tempų, nes paskutinių metų tendencijos puikiai parodė, kad paskubėti projektai gali negrįžtamai sutepti puikios studijos reputaciją. Suprantama, kad „Overwatch“ ir „World of Warcraft“ kūrėjų planuose yra nauji ir kvapą gniaužiantys projektai, tačiau jie pasirodys tik tada, kai pati „Blizzard“ bus pasiruošusi. Grįžtant prie „Activision“, tai dabar yra auksiniai laikai šaudyklių mėgėjams ir panašu, kad jie yra pasiruošę kiekvienais metais patenkinti savo fanų poreikius ir nesvarbu, ką dėl to reikės paaukoti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius