Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„NiP“ per mažiau nei dvi minutes išpardavė virtualius komandos marškinėlius

Taip, virtualius. „Ninjas in Pyjamas“ organizacija vakar išleido dviejų rūšių virtualius išskirtinio stiliaus marškinėlius, kuriuos fanai išpirko vos per dvi minutes.
„device“ su virtualiais „NiP“ marškinėliais
„device“ su virtualiais „NiP“ marškinėliais / „Ninjas in Pyjamas“ nuotr.

Šie komandos marškinėliai atsirado „Ninjas in Pyjamas“ partnerystės su „The Dematerialized“ dėka. „The Dematerialized“ užsiima skaitmenine mada ir kuria rūbus, kuriuos pirkėjai gali užsidėti „VRChat“ programėlėje arba žaidimuose. Už kiekvieną parduotą virtualų rūbą įmonė pasodina po vieną medį, taip bandydama sumažinti CO2 kiekį.

Iš viso buvo pagaminta 103 marškinėliai (100 vienos rūšies, 3 kitos), kurie kainavo 15 arba 150 eurų (priklausomai nuo rūšies). 150 eurų kainuojantys marškinėliai buvo išparduoti per 9 sekundes nuo paleidimo, o 15 eurų kainuojantys – per 1 minutę ir 59 sekundes.

Tai greičiausiai yra pirmasis kartas istorijoje, kada esporto komanda pardavinėja skaitmeninius marškinėlius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius