Dabar populiaru
Publikuota: 2019 lapkričio 12d. 18:59

Neblėstanti sirgalių meilė: „Žalgiris“ toliau dominuoja Eurolygoje pagal lankomumą

Rungtynių sirgaliai
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr. / Rungtynių sirgaliai

Kauno „Žalgiris“ toliau jaučia stiprų sirgalių užnugarį. Lietuvos čempionai trečią sezoną paeiliui pirmauja Eurolygoje pagal įvairius arenos lankomumo rodiklius. Tinklalapis „Open Street Map“ pateikia detalią visų Eurolygos komandų lankomumo statistiką.

Šį sezoną Šarūno Jasikevičiaus kariauna spėjo sužaisti penkeriose rungtynes namuose, ir tik dvikovoje su Sankt Peterburgo „Zenit“ nebuvo išparduoti visi bilietai.

„Žalgirio“ arena yra penkta pagal dydį (15 415 vietų) stipriausiame Senojo žemyno turnyre, tačiau vidutiniškai ją užpildo net 96 proc., o tai yra antras didžiausias rodiklis turnyre.

Procentiškai geresniu lankomumo gali pasigirti tik Vilerbano ASVEL klubas, tačiau „Astroballe“ arena talpina vos 5 560 sirgalių.

Pagal vidutinį sirgalių skaičių (14 724 per mačą) „Žalgiris“ antroje vietoje esantį Stambulo „Anadolu Efes“ lenkia daugiau nei 3 tūkstančiais. Turkijos čempionų rungtynes Eurolygoje „Sinan Erdem“ arenoje vidutiniškai stebi 11 423 aistruoliai.

Verta pažymėti, kad dvejas rungtynes „Štark“ arenoje su Stambulo „Fenerbahče“ ir Madrido „Real“ ekipomis žaidusi Belgrado „Crvena Zvezda“ rinko po 16 600 sirgalių. Vis dėlto kitus du mačus serbai kovėsi Aleksandro Nikoličiaus arenoje, talpinančioje 8000 sirgalių, tad bendras lankomumo vidurkis nukrito iki 11 288 žmonių.

Tai jau trečias sezonas paeiliui, kai „Žalgiris“ pirmauja Eurolygoje pagal lankomumą. Pernai žaliai-baltų dvikovas namuose vidutiniškai stebėjo 14 808 sirgaliai, užpernai – 13 560.

Palyginimui, 2016–2017 metų bei 2015–2016 metų sezonuose „Žalgiris“ rikiavosi antroje vietoje, į priekį užleisdamas Vitorijos „Baskonia“ ar Tel Avivo „Maccabi“. Tuomet „Žalgirio“ arenos vidutinis lankomumas buvo 11 419 bei 11 000 sirgalių.

Įdomu tai, kad prasčiausiai lankomos yra „Barcelona“ rungtynės, nors Ispanijos komanda laikoma pagrindine favorite laimėti titulą. „Barcos“ žvaigždyną namuose vidutiniškai stebi 4660 žiūrovai, o tai yra 61 proc. visos „Palau Blaugrana“ arenos.

Reiktų paminėti, kad tokį žemą rodiklį galėjo lemti rungtynės su sąlyginai silpnesnėmis „Valencia“ ir Berlyno ALBA komandomis. Su Vokietijos klubu „Barca“ žaidė tuo metu, kai mieste vyko didžiulė protestų banga, kas irgi galėjo daryti įtaką žemam lankomumui.

Didelė „Žalgirio“ sirgalių armija ne tik padeda komandai laimėti rungtynes namuose, bet ir įneša didelį finansinį indėlį į klubo biudžetą.

Eurolygos klubų lankomumo statistika
Klubas Arena Arenos talpa Lankomumo vidurkis Rungtynės
Kauno „Žalgiris“ „Žalgirio arena“ 15415 14724 (96 proc.) 5
Stambulo „Anadolu Efes“ „Sinan Erdem Dome“ 16500 11423 (69 proc.) 4
Belgrado „Crvena Zvezda“ „Štark“ ir Aleksandro Nikoličiaus arenos 18368 ir 8000 11288 (62 proc.) 4
Berlyno ALBA „Mercedes-Benz“ 14500 10893 (75 proc.) 3
Vitorijos „Baskonia“ „Fernando Buesa“ 15431 10761 (69 proc.) 2
Tel Avivo „Maccabi“ „Menora Mivtachim“ 11192 10601 (95 proc.) 4
Madrido „Real“ „Wizink Center“ 13109 10154 (77 proc.) 3
Stambulo „Fenerbahče“ „Ulker Sports Arena“ 13000 9817 (76 proc.) 3
Atėnų „Panathinaikos“ OAKA 18310 9415 (51 proc.) 4
Milano „Olimpia“ „Mediolanum Forum“ 12500 9060 (72 proc.) 4
„Valencia“ „La Fonteta“ 8500 7341 (86 proc.) 3
Maskvos CSKA „Megasport“ 12500 7248 (58 proc.) 3
Pirėjo „Olympiakos“ „Peace and Friendship Stadium“ 11849 6825 (58 proc.) 4
Maskvos srities „Chimki“ Mytiščių Arena 7300 5550 (76 oroc.) 4
Vilerbano ASVEL „Astroballe“ 5560 5421 (98 proc.) 4
Miuncheno „Bayern“ „AUDI Dome“ 6500 5172 (80 proc.) 4
Sankt Peterburgo „Zenit“ „Sibur“ 7100 4785 (67 proc.) 4
„Barcelona“ „Palau Blaugrana“ 7585 4660 (61 proc.) 2
Komentarai
Title Sponsor
Turkish Airlines
Premium Partners
7days Adidas
Global Partners
Tadim Spalding Intersport
Partners

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Kviečiame anties

Video

08:55
00:20
46:42

Esports namai

Maistas