-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

2011 m. – rekordiniai „Nissan“ pardavimais Europoje

Penktadienį „Nissan" patvirtino, kad 2011 m. pasiekė rekordinį pardavimų skaičių Europoje, gavo „geriausią visų laikų" rinkos dalį regione ir 2010 m. pardavimus pralenkė daugiau nei 140 000 vienetų.
GAZAS.LT Kalėdų misija
GAZAS.LT Kalėdų misija / Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr.
Temos: 1 „Nissan“

Per kalendorinius 2011 metus „Nissan" Europoje pardavė 695 702 automobilių, t. y. 25 % daugiau nei per 2010 m.

Todėl sausio-gruodžio periodu vidutinė rinkos dalis išaugo iki 3,7 % ir, 2010 m. rinkos dalį viršydama 0,6 %, tapo rekordine. Metų pabaigoje per gruodžio mėnesį parduota 57 493 automobilių, t.y. kiekvieną 2011 m. mėnesį „Nissan" viršijo bendrą 2010 m. pardavimų skaičių.

„Nissan" veikla 2011 m. įrodė, kad bendrovė tvirtai siekia tikslo - iki 2016 m. tapti didžiausiu Azijos prekės ženklu Europoje pagal apimtį, kaip numatyta praėjusių metų birželio mėn. pateiktame „Nissan Power 88" plane.

Vyriausias pardavimų ir rinkodaros skyriaus viceprezidentas Europoje Polas Vilkoksas sako:  „Nepaisant svarbių 2011 m. iššūkių, tarp jų ir sukrečiančio žemės drebėjimo Japonijoje, Europoje „Nissan" dar niekada neužėmė tokios tvirtos pozicijos. Mes jau tapome geriausiu Azijos prekės ženklu pagrindinėse rinkose, įskaitant Jungtinę Karalystę, Prancūziją, Italiją ir Ispaniją."

„Sėkmingą veiklą užtikrina Europoje kuriami, projektuojami ir gaminami modeliai. 70 % regione parduodamų automobilių „Nissan" gamina Jungtinės Karalystės, Ispanijos ir Rusijos gamyklose, todėl automobiliai kuriami atsižvelgiant į Europos stiliaus, kokybės, našumo ir patikimumo poreikius."

„2011 m. Sanderlando gamykloje buvo pagaminta 430 000 „Qashqai" ir „Juke" automobilių, kurie sutvirtino „Nissan", kaip neginčijamai pirmaujančio „crossover" automobilių gamintojo, poziciją; šioje rinkos dalyje „Nissan" buvo ir vis dar yra lyderė."

„Nissan" taip pat pirmauja elektrinių automobilių gamyboje. 2011 m. vis daugiau Europos šalių pradėjo prekiauti „Nissan LEAF".

„Šis revoliucinis automobilis pritraukia vis daugiau „Nissan" prekės ženklo gerbėjų pirmiausia tuo, kad yra nuostabus gaminys, kuriuo „Nissan" rodo ryžtą ir užsidegimą kurti naujoves nuolat siūlant rinkai naujas idėjas."

2011 m. didžiausiu įnašą davė Sanderlande pagaminta „crossover" automobilių šeima. Per pirmuosius gamybos metus buvo parduota 250 000 „Qashqai" automobilių (įskaitant 7 vietų „Qashqai +2" modelį) ir daugiau nei 123 000 „JUKE" automobilių.

Dėl išskirtinės „Nissan" „crossover" automobilių paklausos 2011 m. Sanderlando gamykloje buvo pagamintas rekordinis 480 485 automobilių skaičius. 25-tojo gamyklos jubiliejaus metais „Qashqai" automobiliai buvo gaminami visus 12 mėnesių 24 valandas per parą.

Taip pat, per metus parduota 75 000 naujųjų „Micra" „supermini" klasės automobilių, o „X-TRAIL SUV" modelio poreikis išaugo trigubai iki 33 000 vienetų. „Nissan" gamykloje Barselonoje gaminamų „Navara" pikapų pardavimų skaičius išaugo 50 % ir viršijo 23 000 vienetų. Taip pat parduota daugiau nei 17 500 Ispanijoje gaminamų „NV200" furgonų.

„Per 2011 m. „Nissan Nordic Europe" pardavė 36 000 vienetų arba 32 % daugiau automobilių nei per 2010 m. Taip pat džiaugiamės, kad vėl padidinome savo rinkos dalį visose „Nissan Nordic Europe" veiklą apimančiose šalyse. Be to, mūsų rinkos dalis Baltijos šalyse peraugo lūkesčius. „Nissan Juke" pardavimai buvo geresni nei tikėtasi, tai puikus įrodymas, kaip drąsūs ir inovatyvūs sprendimai atneša sėkmę. Šis modelis tapo antruoju, daugiausiai parduodamu, „Nissan" modeliu po „Nissan Qashqai", kurio pardavimai yra 10 % didesni nei praėjusiais metais", - sako generalinis „Nissan Nordic Europe" direktorius Jacekas Gorskis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius