„Mums buvo įdomu sužinoti Antano nuomonę apie šį „Lexus“ modelį, todėl suteikėme galimybę juo važinėtis visą savaitę“ – pasakojo „Lexus Kaunas“ pardavimo vadovas Mindaugas Kraujutis.
Daugkartinis Dakaro ralio dalyvis Antanas Juknevičius turi aistrą dideliems ir ištvermingiems automobiliams. 2014 metų Dakaro ralyje jis dalyvavo su unikaliu bekelių sportui tinkamu prototipu „Mebar“, pagamintu ne gamykloje, o talentingų lietuvių mechanikų rankomis. Kurdama „Mebar“ lietuvių komanda pirmenybę skyrė „Toyota“ markės automobilių dalims. Prototipui buvo parinkti „Hilux“ rėmas ir šio modelio brolio „Pickup“ kabina, pritaikytas 4,0 litrų tūrio „Lexus“ variklis, sportinės „Mebar“ pakaba ir greičių dėžė.
Aprimus aistroms po aršių legendinio Dakaro ralio kovų, A.Juknevičius vienas pirmujų Lietuvoje turėjo galimybę įvertinti tik 2015 metais debiutuojantį naujausios kartos „Lexus“ variklį – pirmą kartą „Lexus“ istorijoje – 2,0 litrų benzininį variklį su dviem turbinomis, kuris montuojamas naujausiame „Lexus NX 200t“ modelyje.
A.Juknevičius savaitę gainiojo „Lexus NX 200t“ su 2,0 litrų darbinio tūrio varikliu bei automatine 6 pavarų dėže, specialiai sukurta būtent šiam varikliui. Žymus lenktynininkas, kurio silpnybė yra visureigiai, teigiamai įvertino šį naująjį „Lexus“ modelį.
Galima sakyti, kad su mašina mudu jau apsiuostėm
„Su „Lexus NX 200t“ nuvažiavau tikrai nemažai, – apie 1000 km, – ir mieste, ir užmiestyje. Važiavau tiek, kad pripratau prie mašinos, nes tam tikrai reikia laiko. Galima sakyti, kad su mašina mudu jau apsiuostėm“, – juokiasi žinomas lenktynininkas.
Gerų žodžių naujam „Lexus NX 200t“ visureigiui A.Juknevičius negaili. Anot jo, tai tikrai dinamiškas automobilis. Lenktynininkas atkreipia dėmesį į tai, kad jo įspūdis yra iš važiavimo modeliu su automatine pavarų dėže, kuri nesuteikia galimybės įvertinti vien variklio darbą. Važiuojant būtent tokiu automobiliu, labiau išryškėja bendri techniniai sprendimai, o ne vienas iš jų.
„Variklis man labai patiko, labai smagiai dirba, greitai reaguoja į apsukų didinimą. Žinau, kad „Lexus“ turi ir 5,0 l darbinio tūrio variklius, tad įvertinus tai, jog bandžiau automobilį su 2,0 l darbinio tūrio varikliu, man jis tikrai padarė įspūdį. Šitas labai „skanus“, – įspūdžiais dalijasi daugkartinis Dakaro ralio dalyvis.
„Tikrai galiu palyginti „Lexus NX“ su kitais automobiliais, todėl drąsiai galiu pasakyti, kad viskas yra labai gerai išdėstyta, patogu“, – išbandytą automobilį vertina žymus lenktynininkas.
Mieste važinėjantis „Toyota“ visureigiu, o į tolimesnes keliones išvykstantis stabiliu ir saugiu universalu, A.Juknevičius nedaugžodžiauja: „Lexus NX 200t“ labai smagi mašina. Ir aš nespjaučiau į tokią“, – „Lexus NX“ įvertina lenktynininkas.