Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Atnaujintame „Lexus LF-NX“ prototipe elektros motorą pakeis turbokompresorius

„Lexus LF-NX“
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / „Lexus LF-NX“
Šaltinis: 15min
0
A A

Aštrus lyg skustuvo geležtė „Lexus LF-NX“ pirmą kartą pristatytas šių metų Frankfurto parodoje. Savotiškas dizainas daugeliui patiko, tačiau atsirado ir tokių, kurie neslėpė pasibaisėjimo tokiu dizainerių darbu.

„Lexus“ praneša, kad lapkričio antroje pusėje startuosiančioje tarptautinėje parodoje jie pristatys atnaujintą šio automobilio versiją. Ir pokyčiai bus pastebimi ne tik išorėje, bet ir po „aštriomis“ kėbulo detalėmis.

„Lexus LF-NX“
„Lexus LF-NX“

Mat vietoje 2,5 litro vidaus degimo variklio ir elektros motoro su ličio-jonų baterijomis gamintojas pasirinko kitą agregatą – benzininį 2,0 litrų keturių cilindrų variklį su turbokompresoriumi. Šios jėgainės generuojama galia neatskleidžiama, tačiau tikėtina, kad ji gali siekti apie 200 AG. Tokią prielaidą dar labiau sustiprina gandai, kad serijinė versija bus pavadinta NX200 vardu.

Kalbant apie automobilio išorę, reikia akcentuoti, kad japonai sulaukė labai didelio kiekio teigiamų įvertinimų, todėl vietinėje Tokijo parodoje bus eksponuojamas pažemintas LF-NX su priekyje sumontuotu oro skirstytuvu.

Kad ir kaip būtų, „Lexus“ sprendimas atsisakyti hibridinių agregatų gali prikviesti didesnes vairuotojų minias. Juk ne visi šiame pasaulyje eina iš proto dėl hibridinių technologijų. Atvirkščiai, didžioji dauguma renkasi arba dyzelinius, arba mažesnės kubatūros, tačiau modernius benzininius variklius.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas