Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audi AG“ Vokietijoje įteiktas „Geriausiojo darbdavio 2014” titulas

Vokietijos žurnalas „Focus“ ir socialinis tinklas „Xing“ kasmet rengia apklausas, pagal kurių rezultatus renka geriausią šalies darbdavį. Šįkart apklausose dalyvavo 19000 žurnalo skaitytojų bei socialinio tinklo narių, kuriems buvo patikėta įvertinti 2000 įmonių iš 22 ūkio šakų. Konkurse dvigubą pergalę laimėjo „Audi AG“, nugalėjusi ne tik bendroje įskaitoje, bet ir tapusi geidžiamiausiu automobilių pramonės darbdaviu, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
„Audi“ atstovams įteikiamas „Best Employer in 2014“ apdovanojimas
„Audi“ atstovams įteikiamas „Best Employer in 2014“ apdovanojimas / „Audi“ nuotr.

Komentuodamas konkurso rezultatus, „Audi AG“ personalo vadovas Thomas Sigi priminė pernai priimtą ambicingą strategiją tapti patraukliausiu pasaulio darbdaviu ir pasidžiaugė, kad šie du, kaip ir kiti aukšti įvertinimai kitose rinkose, akivaizdžiai rodo pasirinktos strategijos teisingumą ir sėkmingą jos įgyvendinimą.

„Audi AG“ personalo vadovas įsitikinęs, jog įmonės patrauklumą lemia ne tik konkurencingas atlyginimas, bet ir efektyviai kuriama darbo atmosfera

T. Sigi palankiai vertino konkurso dalyviams suteiktą galimybę išreikšti nuomonę, ar jie rekomenduotų pažįstamiems konkrečią įmonę kaip darbdavį. Daugelis balsavusių už „Audi“ buvo linkę teikti tokią rekomendaciją. „Audi AG“ personalo vadovas įsitikinęs, jog įmonės patrauklumą lemia ne tik konkurencingas atlyginimas, bet ir efektyviai kuriama puiki darbo atmosfera, personalizuotos profesinio tobulėjimo galimybės, darbuotojui palankios lanksčios darbo sutartys, įvairios patrauklios socialinės garantijos ir vaikų priežiūros galimybės šeimoms, auginančioms vaikus.

Personalo vadovas darbo sąlygų tobulinimą siejo su aktyvia „Audi“ koncerno plėtra visose rinkose ir aktyviomis „Audi“ markės patrauklumo didinimo priemonėmis. Jis pasidžiaugė, kad „Audi“ kaip darbdavio patrauklumas tampa neatsiejama  „Audi“ markės prestižo dalimi. 

Siekiant pritraukti kvalifikuotus, perspektyvius darbuotojus, „Audi“ vykdo keletą reklaminių kampanijų – tarp jų ir „Magic Moments” bei „Working at Audi”, kurių metu bendrovės darbuotojai aiškina, kodėl jie pasirinko dirbti būtent „Audi“.

Pernai įvykusiame „Queb Award 2013“ konkurse „Working at Audi” kampanija užėmė pirmą vietą personalo marketingo kampanijų kategorijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius