Tokį klausimą iškėlė ir naujasis „Audi“ dizaino vadovas Stefanas Sielaffas. Jo planas – visus modelius padaryti kiek skirtingesniais, kad nesumaišytum 100 tūkstančių kainuojančio A4 ir 500 tūkstančių kainuojančio A8.
Naujoji dizaino iniciatyva net turi pavadinimą – AQR. A reiškia „Audi“ ir apjungia gaminamus sedanus, universalus ir hečbekus. Q reiškia „quattro“, o R – sportinius automobilius. Jiems visiems bus kuriami išskirtiniai bruožai.
„Mes žinome, kad žmonėms atrodo, jos mūsų automobiliai yra labai panašūs. Todėl mes pristatome naują iniciatyvą, kad tai pakeistume. Pagrindinis šios iniciatyvos punktas – skirtingos proporcijos“, – sako Sielaffas.
Dizaino guru priduria, kad smulkūs skirtumai turės didelės reikšmės. Pavyzdžiui kaip žibintai susijungia su priekinėmis grotelėmis. Smulkmena, tačiau ji gali pakeisti visą automobilio dizainą.
Naujojo dizaino boso laukia dar vienas iššūkis. Jau žinome kur link eis standartinių automobilių dizainas, o laukia dar ir elektromobiliai. Jų dizaino linijų dar nėra, viską teks pradėti nuo švaraus popieriaus lapo. Vieni sako, kad „Audi“ elektromobiliai turi atrodyti kaip ir visi kiti „Audi“. Tuo tarpu kiti – kad elektromobiliai turi būti unikalūs.
„Yra žmonių, kurie mano, jog dyzeliniai ir benzininiai automobiliai nesiskiria – kodėl turėtų skirti elektriniai. Bet yra ir kita versija. Garvežys skiriasi nuo elektrinio traukinio, tiesa?“ – su šypsena veide priduria Sielaffas.