Spalis buvo ypač palankus Kinijos, JAV ir Didžiosios Britanijos rinkoms. Iš viso nuo metų pradžios naujo „Audi“ rakteliai įteikti net 1 444 900 vairuotojų. Šis skaičius yra 10,1 proc. didesnis, nei pernykštis, užfiksuotas per tą patį laikotarpį.
Nors Europos rinka kol kas dar nepasiekė ikikrizinio 2007 metų lygio, būtent čia užfiksuotas dar vienas pardavimų rekordas. Per 10 šių metų mėnesių Senajame žemyne realizuota 655 100 automobilių, iš kurių spalio mėnesį – net 65 100 vnt. (+5,4 proc.).
Geros žinios iš Belgijos (2 725 vnt., +11,9 proc.), Ispanijos (3 139 vnt., +21,3 proc.) ir Didžiosios Britanijos (12 721 vnt., +22,1 proc.). Tam tikras pardavimų augimas fiksuotas ir Vokietijos rinkoje (22 905 vnt., +0,5 proc.).
Pasaulinės politikos aktualijos ir su jomis susiję ekonominiai dalykai neigiamai paveikė ne vieną šių metų mėnesį augusią Rusijos rinką (2 624 vnt., -15,8 proc.).
Nepaisant keleto sėkmingų šių metų mėnesių, „Audi“ pardavimai nuo metų pradžios čia sumažėjo 5,8 proc. Tačiau nestinga ir santūraus optimizmo, nes „Audi“ pardavimų rezultatai pakankamai stabilūs ir daug geresni už dabartinį visos Rusijos naujų automobilių rinkos vidurkį.
Kitoje Žemės rutulio pusėje maloniai stebino iki tol įspūdingais skaičiais nepasižymėjusi Japonija (1 976 vnt., +14,9 proc. ) ir tarsi iš naujo „Audi“ atradusios Australija (1 627 vnt., +27,0 proc.) ir Kanada (2 497 vnt., +28,1 proc.). „Audi“ analitikai tvirtina, kad minėtose rinkose per 5 pastaruosius metus pardavimai išaugo dvigubai.
Neregėto mąsto augimas fiksuotas Turkijoje (1 453 vnt., +35,7 proc.) ir Brazilijoje (1 201 vnt., +84,5 proc.).
Dviženkliu augimu taip pat pasižymėjo JAV (15 150 vnt., +16,5 proc.) ir Kinijos (48 108 vnt., +17 proc.) rinkos.