- Eseno autosalone žurnalas „AutoBild SportsCars“ paskelbė besibaigiančiųjų „Metų sportinį automobilį“, kuriuo tapo „Audi R8 GT“
- Žurnalo skaitytojų prielankumas ir kitiems Audi modeliams
- Įvairiose to paties konkurso kategorijose – net 5 Audi modeliai lyderių trejetukuose
Už šį automobilį balsavo net 70976 žurnalo „Auto Bild“ skaitytojai. 450 – ies kviestinių svečių akivaizdoje garbingą prizą atsiėmė „Audi“ „Quattro GmbH“ konstravimo skyriaus viršininkas Stephanas Reilas.
Bendrovė „Quattro GmbH“ – „Audi“ koncerno padalinys, kuriame kuriami ir gaminami ypač galingi sportiniai automobiliai.
Konkurso laimėtojo „Audi R8 GT“ ratus suka 5,2 litro darbinio tūrio V formos dešimties cilindrų jėgos agregatas, išvystantis iki 412 kW (560 AG) pajėgumą. Šis variklis užtikrina puikių automobilio įsibėgėjimą, dinamiškumą ir tiesiog stebėtiną valdomumą. Inžinieriams pavyko pastebimai sumažinti kėbulo svorį. Lyginant su pirmtaku „R8 5.2 FSI quattro“, R8 GT sveria net 100 kg mažiau. Nuo 0 iki 100 km/val. „Audi R8“ įsibėgėja per 3,6 sekundės, išvysto iki 320 km/val. maksimalų greitį, o 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja tik 13,9 litro degalų.
„Auto Bild“ žurnalo rengiamame „Metų automobilio konkurse 2011“ dalyvavo 173 automobiliai, kurie buvo suskirstyti į 17 klasių ir 3 stambias kategorijas: „serijinė gamyba“, „tiuninginė versija“ ir „smulkiaserijinė gamyba“.
Be jau minėto laimėtojo R8 GT, konkurse į klasių laimėtojų trejetukus pateko dar 5 šių metų Audi modeliai – Q7 V12 TDI (serijinės gamybos SUV), „RS3 Sportback“ (serijinės gamybos kompaktinės klasės automobilis), RS 5 (serijinės gamybos kupė), „Audi A6 Avant 3.0 TFSI Quattro“ (serijinės gamybos universalas), „R8 GT Spyder“ (serijinės gamybos kabrioletas).