Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audi“ reklama – smūgis žemiau juostos BMW

Matyt, apakinti savo sėkmės JAV rinkoje, „Audi“ rinkodaros specialistai pradėjo itin drąsią reklamos kampaniją, kuri gali ne juokais supykdyti kitą Vokietijos prestižinių automobilių gamintoją BMW.
„Audi“ reklama
„Audi“ reklama

Dviejuose vaizdo klipuose rodoma, kaip trečios serijos BMW važiuojantis vyras taip nuobodžiauja savo automobilyje, kad  pamatęs iš priekio atvažiuojantį autovežį su sidabrinėmis „Audi“, tiesiog pamišta.

Jis per stoglangį išsiropščia iš savo BMW, ir šoka ant autovežio siekdamas kuo greičiau užsiimti vietą prie „Audi“ vairo. Tačiau likimo valiai savo BMW palikusio vyro nelaimei paaiškėja, kad visos „Audi“ jau užimtos. 

Tuo metu balsas už kadro sako: „Vis daugiau žmonių palieka savo BMW, „Mercedes-Benz“, „Lexus“ dėl „Audi“. Kaip niekada iki šiol“.

Ar „Audi“ rinkodaros specialistai neperlenkė lazdos – spręskite patys.

Tačiau faktas – pirmi keturi 2011 metų mėnesiai „Audi“ kaip niekada sėkmingi JAV rinkoje. Lyginant su pernai metų tuo pačiu laikotarpiu, „Audi“ padavimai JAV augo 15,6 procento ir pasiekė 35,400 vienetų.

Balandis buvo ne tik ketvirtas rekordinis „Audi“ pardavimų mėnuo paeiliui, bet ir trečias kartas šio gamintojo istorijoje, kai per vieną mėnesį parduota daugiau nei 10 tūkstančių „Audi“.

Ypač didelės sėkmės Amerikoje sulaukė kompanijos flagmanas „Audi A8“, kurio pardavimai lyginant su pernai augo neįtikėtinais 519,8 procento. Taip pat milžiniška sėkme tarp amerikiečių gali pasigirti ir naujasis kupė silueto sedanas „Audi A7“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius