Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Auto Bild“ testas: BMW X5, „Audi Q7“ ar „Volkswagen Touareg“?

2018 metais BMW pristatė prabangų SUV klasės automobilį – X5 modelį. Jo konkurentai „Audi Q7“ ir „Volkswagen Touareg“ taip pat itin pažangūs ir be atkaklios kovos nenusileis. Taigi bus tikrai įdomu!
„Auto Bild“ palygino BMW X5, Audi Q7 ir „Volkswagen Touareg“
„Auto Bild“ palygino BMW X5, Audi Q7 ir „Volkswagen Touareg“ / Auto Bild nuotr.

X5 turi tikrai nemažas galimybes pasiekti pergalę. Jis ir ankščiau buvo prabangių SUV lyderis, bet tik iki 2015 metų, kai rinkoje pasirodė Audi Q7 ir paveržė iš jo lyderio poziciją. Bet dabar debiutuoja gerokai pažangesnis X5 – abiem šiems modeliams teks susirungti su ne mažiau geru, taip pat neseniai debiutavusiu naujuoju Volkswagen Touareg. Kuris jų labiausiai vertas pergalės?

Kaip ir kiekvienas naujos kartos automobilis, X5 vėl paaugo ir dabar jis yra 4 cm ilgesnis ir 7 cm platesnis už pirmtaką, taip pat turi 4 cm didesnį atstumą tarp ašių. O tai reiškia, kad jo salonas itin erdvus, ypač daug vietos yra priekyje, o ir ant galinių sėdynių suaugusieji gali įsitaisyti itin komfortiškai.

Auto Bild nuotr./BMW X5
Auto Bild nuotr./BMW X5

Bet tiek Volkswagen, tiek ir ypač Audi, siūlo dar daugiau vietos! Labiausiai savo erdviu salonu stebina Q7, kuriame visas tris antros eilės sėdynes galima pastumti ir jos turi reguliuojamus atlošus. Volkswagen Touareg antros eilės sėdynė padalinta į dvi dalis, kurias taip pat galima pastumti ir reguliuoti jų atlošus. BMW stumdomos antros eilės sėdynės siūlomos tik drauge su trečios eilės sėdynėmis (2100 eurų).

Kaip ir ankstesnės kartos X5 modelio, taip ir šio bagažinės durelės yra dvigubos, o jos talpa siekia nuo 810 iki 1870 litrų. Puikus rezultatas, prilygstantis Volkswagen (jo bagažinės talpa yra nuo 810 iki 1800 l), bet tai gerokai mažiau, nei pavyks sudėti į įspūdingo dydžio Audi bagažinę (865-2075 l). Bet užtat BMW vienareikšmiškai gali pervežti daugiausiai svorio – 631 kg (Audi – 379, Volkswagen – 570 kg).

BMW, Volkswagen ir Audi techninių duomenų lenteles ir išmatavimus rasite čia.

Naujasis X5 yra išvaizdesnis už pirmtaką ir atrodo kilmingiau, taip pat buvo dar labiau pagerinta salono apdailos kokybė. Jau bazinės komplektacijos automobilis turi skaitmeninį 12,3 colio įstrižainės ekraną su naujos išvaizdos grafika – kairėje yra spidometras, dešinėje: prieš laikrodžio eigą besisukanti tachometro rodyklė. Jei nesiginčyti dėl išvaizdos (kam galėjo nepatikti anksčiau buvę klasikiniai, apvalūs rodmenys), informacija šiuose ciferblatuose yra sunkiai suvokiama. Navigatoriaus žemėlapis, kuris gali būti rodomas per vidurį, atvaizduojamas itin supaprastintu būdu.

O štai Q7 prietaisų skydelyje rodomas detalus žemėlapis. Ir nors Audi virš centrinės konsolės iškylantis multimedijos sistemos ekranas yra sąlyginai nedidelis, tik 8,3 colio skersmens, vis dėlto juo patogu naudotis tiek liečiant, tiek ir po vairuotojo ranka esančiu MMI sistemos valdikliu.

Auto Bild nuotr./Audi Q7
Auto Bild nuotr./Audi Q7

Deja, to negalime pasakyti apie bavarą. BMW atnaujino mums seniai pažįstamą ,,iDrive“ multimedijos valdymo sistemą – žinoma, atsirado dar daugiau funkcijų, bet parinkčių valdymas tapo dar painesnis ir ne toks aiškus bei logiškas kaip anksčiau.

Gamintojo nuotr./Volkswagen Touareg
Gamintojo nuotr./Volkswagen Touareg

Bandytas Touareg turi ,,Innovation“ prietaisų skydelį (3202 eurai) su dviem milžiniškais ekranais – 12 colių skaitmeniniu prietaisų skydeliu ir centre esančiu 15 colių liečiamuoju ekranu, kuriame valdomas navigatorius, multimedijos sistema, klimato kontrolė ir kitkas. Todėl jo salonas atrodo lakoniškiau ir turi mažiau mygtukų nei Audi ir BMW. Bet toks sprendimas turi savo trūkumą – per daug sugrūstos ir daugiasluoksnės parinktys ekrane.

Auto Bild nuotr./VW Touareg
Auto Bild nuotr./VW Touareg

Kaip ir kiti du automobiliai, Volkswagen turi reguliuojamą pneumatinę pakabą ir visus vairuojamuosius ratus, taip pat aktyvų stabilizatorių – visa tai kartu kainuoja 5397 eurus. Jo ratus suka toks pats kaip ir Audi V6 285 AG motoras, komplektuojamas su aštuonių pakopų automatine pavarų dėže.

Įspūdingas derinys! V6 variklis dirba tyliai ir užtikrintai, traukia galingai ir puikiai dera su automatine pavarų dėže. Touareg valdymas tikslus, automobilis važiuoja lengvai ir neįsitempęs.

Audi nuotr./Atnaujintas „Audi Q7“
Audi nuotr./Atnaujintas „Audi Q7“

Bet Audi, kitaip nei Volkswagen, turi dalinę hibridinę technologiją. Dėl to pajudant šiek tiek uždelsiama, nepaisant to, Q7 iš vietos pajuda itin tolygiai, net ir tada, kai prie sankryžos trumpam buvo užgesintas variklis. Be to, testo metu 100 km kelio vidutiniškai sunaudojęs 8,3 l dyzelino, jis yra taupiausias tarp šio trejeto. Volkswagen pareikalavo 8,5 l, BMW – 8,7 l/100 km.

Degalų sąnaudos: Audi - 8,3 l dyzelino, Volkswagen- 8,5 l, BMW – 8,7 l/100 km.

Su galingu V6 motoru, pneumatine pakaba (2717 eurų) ir visais vairuojamaisiais ratais (1303 eurai), milžiniškas Q7 važiuoja stebėtinai vikriai ir yra puikiai valdomas, o nelygumus amortizuoja komfortiškai. Vienintelis priekaištas – pernelyg lengvai pasukamas vairas.

O štai BMW vairo sistema suderinta gerokai standžiau ir į vairo pasukimus reaguoja kur kas greičiau. Bet tai automobilio valdymui suteikia per didelio nervingumo, ypač važiuojant greitai ir provėžuotais keliais.

Automobilyje iš Miuncheno 3.0/265 AG variklis puikiai dera su ZF aštuonių pakopų automatine pavarų dėže – šešių viena eile išdėstytų cilindrų motoro garsas skamba užtikrinčiau nei švelniai dirbančių konkurentų V6 varikliai. Taip pat jis žvaliau renka apsukas, o ,,automatas“ pakopas perjungia vos nuspaudus akceleratorių. Ir nors BMW nėra greitesnis už Volkswagen ir Audi, susidaro įspūdis, kad jis dinamiškesnis.

Vytauto Pilkausko nuotr./„BMW X5“
Vytauto Pilkausko nuotr./„BMW X5“

Bandytas BMW turėjo pneumatinę pakabą (2140 eurų) ir visų vairuojamųjų ratų sistemą (1280 eurų) su milžiniškomis padangomis – 275/40 R 21 priekyje ir 315/35 R 21 gale. Jei sąžiningai, tai ne pati geriausia kombinacija, nes komfortu X5 nė iš tolo neprilygsta Audi. Dar blogiau tai, kad nelygiame kelyje BMW pradeda nemaloniai siūbuoti į šonus. O vairo sistema, kaip jau minėjome, yra labiau nervinga nei tiksli, be to, greitai įveikdamas posūkius BMW labiau siūbuoja nei Audi ir Volkswagen. Tad labai norėsime išbandyti ir paprastesnę versiją su plieno spyruoklėmis ir įprasta pakaba, taip pat ir mažesniais ratlankiais.

Kiekvienas šių bandytų automobilių su papildoma įranga kainuoja nuo 80 tūkst. eurų – milžiniški pinigai! O BMW komplektacija gali būti dar turtingesnė ir, žinoma, toks automobilis kainuos brangiau. Bet galiausiai žaidėjas iš Ingolštato aplenkia atstovus iš Miuncheno ir Volfsburgo.

Kas tapo nugalėtoju

Ir nugalėtoju tapo… Žinoma, jokių abejonių, kad BMW yra puikus automobilis, bet prieš Audi Q7 jis neturi jokių šansų. O Volkswagen už jį yra praktiškesnis ir siūlo palankesnę kainą.

Išsamią lentelę su visų trijų visureigių balais rasite čia.

Auto Bild nuotr./„Auto Bild“ palygino BMW X5, Audi Q7 ir „Volkswagen Touareg“
Auto Bild nuotr./„Auto Bild“ palygino BMW X5, Audi Q7 ir „Volkswagen Touareg“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius