Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Prenumeruoti

Automobilis internetu: ar tai realu?

Įsivaizduokite, vos keli spragtelėjimai kompiuterio ekrane ir jau po kurio laiko prie jūsų durų pirmojo bandomojo važiavimo laukia naujasis automobilis. Ekspertų teigimu, jau šiandien mašinas perkame internetu, o ateityje tai taps sparčiai plėtojama inovacija, paremta automobilių pirkėjų poreikiais, rašoma pranešime.
„Jaguar I-Pace“
„Jaguar I-Pace“ / Gamintojo nuotr.

Kur mes ieškome automobilio?

Automobilio pirkėjas, besižvalgantis naujos transporto priemonės, vidutiniškai apsilanko tik 1–2 automobilių salonuose ir net 14 skirtingų interneto svetainių, skaičiuoja Estijos kompanija „RIA.com Marketplaces OÜ". Anksčiau automobilių salonai stengdavosi klientą prisivilioti aptarnavimo kokybe, patogumais, malonia aplinka ir kartais net specialiais pasiūlymais. Tačiau šiandien rinka pasikeitė ir automobilių pardavėjai turi patys ateiti pas klientą. Dažniausiai – per kompiuterio ekraną.

Pagrindinis kanalas, kur galima pagauti potencialų klientą – automobilių skelbimų svetainės bei įvairios išmaniesiems telefonams skirtos programėlės. Todėl jeigu anksčiau buvome pratę internete žvalgytis tik senesnių transporto priemonių, šiandieną be vargo galime atrasti ir salonuose siūlomų modelių.

„Gearshift 2018" atliktame tyrime skelbiama, kad 97 proc. pirkėjų informacijos apie automobilius ieško internete, 78 proc. jų ieškodami automobilio naudojosi išmaniaisiais telefonais. Tiesa, kol kas vis dar 99 proc. visų sandorių sudaroma ne internete, tačiau didelė dalis apklaustųjų teigia, kad automobilį pirktų ir internetu, jei tik būtų tokia galimybė.

Įsigyti automobilį paprasta lyg knygą

„Net neabejoju, kad netrukus automobilius pirksime internetu ir ši naujovė jau nėra tik teorinė. Pavyzdžiui, Kanadoje bendrovė „Genesis" jau sukūrė pirmąją tokią automobilių pardavimo internete sistemą. Pirkėjas išsirenka jam patikusį modelį, jo komplektaciją, o konsultantas pristato naująją transporto priemonę į namus. Prie namų pirkėjas automobilį apžiūri ir atlieka bandomąjį važiavimą", – pasakoja „RIA.com Marketplaces OÜ" valdybos pirmininkas Nikolajus Zlotnickis.

Jo teigimu, žmonėms ieškoti automobilio internete yra daug paprasčiau – visai, kaip ir kitų prekių: knygų, drabužių ar elektroninės technikos. Žvalgantis naujos transporto priemonės nereikia gaišti laiko automobilių salonuose ar vykti apžiūrėti naudotų automobilių.

„Žinoma, pasiryžus automobilį įsigyti internetu ypatingai svarbus tampa jo patikimumas. Savo automobilių pardavimo svetainėje AUTO.RIA.com mes suteikiame galimybę norimą automobilį įvertinti net 16 patikros parametrų. Apžiūrime viską: nuo techninės mašinos būklės iki dokumentų patikimumo. Patikrinti automobiliai – viena pagrindinių 2019 metų tendencijų, kurios ieško klientai, todėl šią sistemą mes aktyviai plėtojame", – sakė N. Zlotnickis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pranešimas apie prašymų dėl triukšmo mažinimo priemonių įgyvendinimo išlaidų kompensavimo priėmimą
Reklama
Atėjo metas apsitverti sklypą: specialistų patarimai
Reklama
Steikų diena: kaip paruošti sultingą ir burnoje tirpstantį steiką?
Reklama
„CFMOTO“ tapo naujos motociklų vairavimo akademijos Lietuvoje partneriais
Užsisakykite 15min naujienlaiškius