Pašnekovų teigimu, Ukrainoje prasidėjęs karas Lietuvoje kuriam laikui buvo sumažinęs automobilių paklausą, tačiau ilgalaikio poveikio rinkai jis neturės. Jie taip pat mano, kad esant nedidelei naujų automobilių pasiūlai ir dėl to išaugus susidomėjimui naudotais automobiliais, prielaidų jų kainoms mažėti artimiausiu metu nėra.
Naujų automobilių pasiūla vis dar maža
BNS kalbintų rinkos atstovų teigimu, šiuo metu vis dar egzistuoja per pandemiją sumažėjusi ir neatsistačiusi naujų automobilių pasiūla, kurią dėl sutrikusių tiekimo grandinių bei pandeminių ribojimų lėmė sulėtėjusi gamyba.
„Tiesiog tiekime yra problemos. O tai yra daug komponentų – ir puslaidininkiai, ir sutrikusios tiekimo grandinės dėl skirtingų šalių skirtingų reakcijų ir taikomų ribojimų kovido atžvilgiu, ir gamybos, kuri dabar negali greitai iššokti ir išsipūsti atsistačius paklausai, sumažinimai“, – BNS aiškino Lietuvos autoverslininkų asociacijos generalinio direktoriaus pareigas laikinai einantis Tomas Grabauskas.
„AutoTyrimai“ skelbia apie pastaruosius dvejus metus besitęsiantį naujų automobilių registracijos mažėjimą. 2020 metais Lietuvoje jų buvo įregistruota 43,3 tūkst. – 14,8 proc. mažiau nei 2019-aisiais. Dar mažiau jų – 34,9 tūkst. (19,5 proc. mažiau) – įregistruota pernai.