Šios įmonės veiklą labai taikliai apibūdino „Top Gear“ - „Morgan“ galima būtų vadinti standartinių automobilių gamintoju, lyginant su „Bristol“.
Pats brangiausias ir greičiausias „Bristol“ modelis buvo „Fighter T“. Jis turėjo „Viper“ V10 variklį su turbinomis. Techniniuose dokumentuose buvo nurodytas didesnis nei 1000 AG galingumas. Ir jokių elektroninių sistemų. Net ABS nebuvo. Įsivaizduokite kokių nežemiškų galių reikia turėti vairuotojui norint suvaldyti tokį rodsterį.
Viena bėda - šio automobilio kaina, net pigesnės versijos be turbinų, buvo gerokai didesnė nei tarkim „Mercedes-Benz SLS AMG“ ar „Aston Martin DB9“. Taip, sutinkame, tai neabejotinai unikalesnis automobilis, tačiau to unikalumo negana pateisinti tokiai kainai.
„Bristol“ beveik niekada neleisdavo savo automobilių vairuoti žiniasklaidos atstovams. Negana to, jie turėjo tik vieną pardavimo saloną šalia gamyklos viename Londono rajonų. Kompanija tikėjosi, kad paslaptis paskatins pirkėjus, tačiau gavosi visiškai atvirkščiai.
P.S. Iki paskutinės dienos kompanija savo klientams siūlė „Blenheim“ modelį su „Opel Senator“ galinėmis lempomis. Nieko sau...