Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Bendrovė „Volvo Trucks“ pirmoji pristatė automatiškai įsijungiančią visų varančiųjų ratų pavarą

„Automatic Traction Control“
„Volvo Trucks“ nuotr. / „Automatic Traction Control“
Šaltinis: gazas.lt
0
A A

Jei sunkvežimiui važiuojant kyla rizika įklimpti, naujoji automatinė sukibimo kontrolės sistema automatiškai įjungia priekinės ašies pavarą. Tokiu būdu užtikrinamas geresnis manevringumas, mažesnės degalų sąnaudos ir sunkvežimio komponentų dėvėjimasis.

„Volvo Trucks“ yra pirmasis sunkvežimių gamintojas pasaulyje, pasiūlęs automatinę visų varančiųjų ratų sistemą „Automatic Traction Control“, skirtą statybose naudojamiems sunkvežimiams.

Jei galiniai ratai netenka traukos ant slidaus ar minkšto žemės paviršiaus, automatiškai įjungiama priekinės ašies pavara.

„Siekdami išvengti įklimpimo sudėtingoje vietovėje, daugelis vairuotojų iš anksto įjungia priekinių ratų pavarą arba diferencialo blokavimą. Sunkvežimiui važiuojant, „Volvo“ automatinė sukibimo kontrolės sistema pagal poreikį trumpam įjungia priekinių ratų pavarą“, – sako „Volvo Trucks“ statybų segmento vadovas Jonas Odermalmas.

VIDEO: „Automatic Traction Control“

Sukurta naudoti sudėtingomis sąlygomis

„Volvo“ automatinę sukibimo kontrolės sistemą, kuri nuo šiol yra visų 4x4, 6x6 ir 8x6 konfigūracijos „Volvo FMX“ sunkvežimių su varančiąja priekine ašimi standartinės įrangos sąraše, savo šarnyriniuose savivarčiuose jau naudoja „Volvo Construction Equipment“.

Sistemą sudaro programinė įranga ir ratų sukimosi greičio jutikliai. Galiniam ratui pradėjus slysti, galia automatiškai paskirstoma priekiniams ratams, todėl neprarandamas sukimo momentas ir greitis. Kumštelinė mova vos per pusę sekundės įjungia priekinių ratų pavarą.

„Volvo Trucks“ nuotr./„Automatic Traction Control“
„Volvo Trucks“ nuotr./„Automatic Traction Control“

Palyginti su įprastinėmis, sunkvežimių su pastovia visų ratų pavara, movomis, kumštelinė mova yra lengvesnė, ją sudaro mažiau judančių dalių. Bekele važiuojantis vairuotojas gali ir mechaniškai užblokuoti priekinį bei galinį diferencialus.

VIDEO: Automatinė sukibimo kontrolės sistema

Geresnis manevringumas ir mažesnės degalų sąnaudos

Priekinės ašies pavara leidžia išvengti sustojimų slidžiose kelio atkarpose, bet dažniausiai šios funkcijos reikia tik trumpą laiką. Automatinė sukibimo kontrolės sistema, įsijungianti tik kritiniais atvejais, įprasto važiavimo metu priekinius ratus leidžia naudoti tik vairavimui. Tokiu būdu užtikrinamas geresnis manevringumas.

Automatinė sukibimo kontrolės sistema yra dar vienas pavyzdys, kaip inovatyvi technologija gali padėti lengviau ir sumaniau atlikti gabenimo užduotis.

Be to, išvengiama papildomų degalų sąnaudų ir jėgos agregatų bei padangų nusidėvėjimo, kurį sąlygoja pastoviai įjungta priekinių ratų pavara. Automatinė sukibimo kontrolės sistema užtikrina optimalų varančiųjų ratų pavaros panaudojimą ir padeda tinkamai eksploatuoti sunkvežimį.

„Automatinė sukibimo kontrolės sistema yra dar vienas pavyzdys, kaip inovatyvi technologija gali padėti lengviau ir sumaniau atlikti gabenimo užduotis. Esame tikri, kad šis naujas patobulinimas pakeis supratimą apie varomąją priekinę ašį taip, kaip ir daugiau nei prieš dešimtmetį pristatyta novatoriška „I-Shift“ apie pavarų dėžes“, – sako „Volvo Trucks“ prekės ženklo viceprezidentas Ricardas Fritzas.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas