Šiuo metu Indija dar nėra tokia milžiniška rinka kaip Kinija, tačiau automobilių gamintojai jau dabar pešasi dėl vietos po saule. Šiuo metu Indijoje per metus parduodama apie 20 tūkst. aukštos klasės automobilių, bet iki 2020-ųjų ši rinka turėtų padidėti iki 150 tūkst. vienetų. Kol kas čia karaliauja BMW.
Pagrindine BMW pirmavimo Indijos rinkoje priežastimi laikomas naujasis 3-ios serijos sedanas. Šis automobilis ten mėgiamas ir jų nuperkama daugiausiai. Taip pat BMW puikiai pasirinko ir reklaminį veidą. Kompanijos automobilių ambasadoriumi tapo šioje šalyje gerai žinomas kriketo žaidėjas Sachinas Tendulkaras. Šis žmogus yra vietinis herojus.
Indijos rinkai skirtas trečiukas gali būti komplektuojamas keturiais dyzeliniais varikliais, tuo tarpu norintys važinėti benzinu varomu trečiuku, gali rinktis tik vieną variantą. Didesnė galimybė rinktis variklį turėtų būti šių metų pabaigoje.