-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

BMW Indijoje – numeris vienas prabangių automobilių rinkoje

Visi jau seniausiai pastebėjo, kad labiausiai auganti naujų automobilių rinka yra Kinija. Tačiau panašu, kad Indija tampa dar viena sprogstančia rinka ir čia, prestižinių automobilių klasėje, pirmauja BMW.
BMW 3 serija (F30)
BMW 3 serija (F30) / Gamintojo nuotr.

Šiuo metu Indija dar nėra tokia milžiniška rinka kaip Kinija, tačiau automobilių gamintojai jau dabar pešasi dėl vietos po saule. Šiuo metu Indijoje per metus parduodama apie 20 tūkst. aukštos klasės automobilių, bet iki 2020-ųjų ši rinka turėtų padidėti iki 150 tūkst. vienetų. Kol kas čia karaliauja BMW.

Pagrindine BMW pirmavimo Indijos rinkoje priežastimi laikomas naujasis 3-ios serijos sedanas. Šis automobilis ten mėgiamas ir jų nuperkama daugiausiai. Taip pat BMW puikiai pasirinko ir reklaminį veidą. Kompanijos automobilių ambasadoriumi tapo šioje šalyje gerai žinomas kriketo žaidėjas Sachinas Tendulkaras. Šis žmogus yra vietinis herojus.

Indijos rinkai skirtas trečiukas gali būti komplektuojamas keturiais dyzeliniais varikliais, tuo tarpu norintys važinėti benzinu varomu trečiuku, gali rinktis tik vieną variantą. Didesnė galimybė rinktis variklį turėtų būti šių metų pabaigoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius