Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

BMW M5 – varomas tik galiniais ratais ir tik sedano kėbulu

BMW M5
Gamintojo nuotr. / BMW M5
Šaltinis: 15min
0
A A

Po šio kultinio modelio debiuto buvo visokių kalbų – apie universalą, versiją su visais varančiaisiais ratais, dyzelinį variklį ir t.t. Panašu kad visų šių „privalumų“ vokiečiai atsisakė.

Vienintelis dalykas, kurį nuo kitų metų bus galima pasirinkti – tai mechaninė pavarų dėžė. Mechaninė pavarų dėžė kaip papildomos įrangos dalis pirmiausia jau kitais metais pasirodys JAV rinkoje. Kiek vėliau – ir Europoje. Tačiau gali būti, kad tai paskutinė M5 karta, kurią bus galima įsigyti su mechanine pavarų dėže.

Kiek anksčiau pasigirdusios kalbos apie dyzelinę M5 versiją taip pat paneigtos. Bent jau artimiausiu metu tokios automobilio nebus – pakaks paprasto „penktuko“ su dyzeliniu varikliu ir aerodinaminiu M paketu.

Anot vokiečių, kažkada galbūt ir reikės galvoti apie visų varančiųjų ratų pavarą, kai varikliai taps tokie galingi, kad bus sunku suvaldyti automobilį. Tačiau kol kas tokių planų nėra.

Universalas – tikrai ne. Universalų per penkerius metus buvo parduota tik kiek daugiau nei tūkstantis vienetų, todėl jų gamyba visiškai nepasiteisino. Tuo tarpu sedanų buvo parduota beveik 20 kartų daugiau.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas