Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

BMW priims tūkstančius naujų darbuotojų: skubės gaminti „iNEXT“

Naujoji Dingolfingo (Vokietija) gamyklos, didžiausios „BMW Group“ gamyklos Europoje, vadovė Ilka Horstmeier paskelbė pareiškimą apie BMW ateitį elektromobilių sektoriuje.
„BMW Vision iNext“
„BMW Vision iNext“ / Press.bmwgroup.com nuotr.
Temos: 2 BMW Elektromobilis

„Mes norime ir iškilsime, kaip laimėtojai mūsų pramonės technologinėje transformacijoje. Ir toliau būsime pradininkais, kalbant apie ateities technologijas. Tokias, kaip: e-mobilumas ir autonominis vairavimas. Per kelis ateinančius metus mes padidinsime Dingolfingo (pietų Vokietijos miestas) darbuotojų, kurie dirbs prie elektromobilių komponentų gamybos, skaičių keletą kartų – iš viso iki 2000“, – sakė vadovė.

Paskutinis BMW elektromobilis „BMW i3“ rinkai buvo pristatytas 2013-aisiais metais, tačiau kompanija jau ruošia keletą naujienų.

„iNEXT“ yra laikomas dideliu Vokietijos gamintojo žingsniu elektrifikuojant savo automobilius ir tai bus pirmasis, pilnai elektrinis automobilis, pagamintas Dingolfingo gamykloje.

Press.bmwgroup.com nuotr./„BMW Vision iNext“
Press.bmwgroup.com nuotr./„BMW Vision iNext“

Kalbėdama apie šį elektromobilį, Ilka Horstmeier teigė:

„BMW iNEXT apjungia visas pagrindines automobilių technologijas: tai pilnai elektrinis ir labai automatizuotas elektromobilis. Jis yra technologinis flagmanas, reprezentuojantis visos BMW Group ateitį. Ir mes didžiuojamės, kad šis ateities automobilis bus sukurtas čia, mūsų gamykloje.“

Kompanija taip pat teigia, kad „jau yra padarytos didelės investicijos, kad būtų tinkamai pasirengta šio elektromobilio atėjimui“ ir, kad jis pasirodytų rinkoje netgi greičiau, nei yra numatyta. Pagal pirminį BMW planą naujasis „iNEXT“ turėtų pasirodyti 2021-aisiais.

BMW teigia, kad tai bus pirmasis Dingolfinge pagamintas elektromobilis, tačiau „elektrifikuotų automobilių (PHEV) gamyba kasmet augs dvigubai ir, skaičiuojant nuo bendrų gamybos apimčių, pasieks 9 proc.“.

BMW planuoja toje pačioje gamykloje gaminti reikalingus komponentus tradiciniams, hibridiniams ir pilnai elektra varomiems automobiliams. Bendrovė taip tikisi lanksčiau reaguoti į rinkos pokyčius – elektromobilių paklausą – ir sumažinti rizikas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius