Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

BMW vėl išrinktas vertingiausiu automobiliniu prekės ženklu

Prekės ženklų vertingumo lenktynės tarp BMW ir „Toyota“ įgauna pagreitį. Pastarasis dominavo 2006-2009 metais, BMW perėmė vadžias 2010-aisiais, o pernai vertingiausio automobilinio prekės ženklo vardas vėl atiteko japonų gamintojui. Šiais metais, anot „BrandZ“, pirmųjų dviejų vietų rokiruotė vėl įvyko.
BMW ženkliukai
BMW ženkliukai / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Japonus dėl šio praradimo galima suprasti – po 2011-ųjų katastrofų Japonijoje (cunamio) ir Tailande (potvynio) stipriausiai nukentėjo būtent „Toyota“ ir „Honda“. Jų pardavimai ir pajamos krito labiausiai.

Verslo analitikai taip pat pripažįsta, kad „Toyota“ nuopolis – tik laikinas. „Japonai nukentėjo dėl ne nuo jų priklausančių dalykų“, – teigia Peteris Walsche, „Millward Brown“ analitikas.

Vertingiausių automobilinių prekės ženklų „Top 10“

Vieta Gamintojas Vertė (mln. JAV dol.) Pokytis (proc.)
1 BMW 24,6 10
2 Toyota 21,8 -10
3 Mercedes-Benz 16,1 5
4 Honda 12,7 -11
5 Nissan 9,9 -2
6 Volkswagen 8,5 15
7 Ford 7,0 -5
8 Audi 4,7 23
9 Hyundai 3,6 -
10 Lexus 3,4 -7

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius