„General Motors“ valdybos konsultantas Bobas Lutzas teigia, kad didžiausią grėsmę koncernui kelia Europos gigantas „Volkswagen“ bei sparčiai augantys korėjiečiai „Hyundai“.
Tačiau čia yra vienas „bet“. O kur „Toyota“? Bent jau šių metų pradžioje būtent „Toyota“ buvo pripažintas vertingiausiu automobiliniu prekės ženklu.
Anot B.Lutzo, „Toyota“ praranda savo vertę ir, nepaisant akivaizdaus lyderiavimo hibridinių automobilių segmente, šis koncernas bent jau artimiausiu metu nebesusigrąžins perkamiausio pasaulio automobilio vardo.
„Prieš kurį laiką dauguma pasaulio autorinkos ekspertų sakė, kad tuo metu pasaulyje buvo trys gigantai: GM, „Honda“ ir „Toyota“. Bet dabar situacija pasikeitė – didysis trejetukas vis dar susideda iš GM, tačiau japonus pakeitė „Hyundai“ ir „Volkswagen“. „Toyota“ pastaruoju metu prarado kokybiškiausios markės įvaizdį (turima galvoje galybė incidentų su užstrigusiu akseleratoriaus pedalu JAV). Jų automobiliai taip pat nepasižymi ypatingu dizainu, o ir dinamiškumu jie atsilieka nuo geriausių Europos bei JAV kūrinių“, – teigia B.Lutzas, neretai pravardžiuojamas „Maximum Lutz“.
„GM jau atsigavo po bankroto procedūrų. Mes patobulinome savo automobilius, savo įvaizdį ir esame pasiruošę užkurti pirtį VW bei „Hyundai“. Pirmosios vietos jiems neatiduosime.“