Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Citroen“ demonstruoja, kad prancūzams rūpi ne tik maži automobiliai

„Pastaruoju metu mes pagaminome daug mažų automobilių ir jų koncepcijų. Žmonės gali manyti, kad mes koncentruojamės į nedidelius automobilius“, – Paryžiaus automobilių parodos metus sakė „Citroen“ produkto vadovas Xavieras Peugeot. Ta proga „Citroen“ pristatė vieną gražiausių koncepcinių sedanų parodoje – „CXperience“.

Vargu ar būtų galima pavadinti šį „Citroen“ modelį ateities prancūziškų automobilių dizaino pranašu. Greičiau užuomina į tai, kad „Citroen“ greitu metu grįš prie didelių sedanų kūrimo – juk prancūzų gamintojas anksčiau turėjo tokius flagmanus kaip DS ar C6. Arba, kaip populiaru šiuo metu, išbandyti naują nišą – keturdurio kupė, kaip „Audi A7“ ar „Mercedes-Benz CLS“.

Šiuo metu didžiausias „Citroen“ kūrinys – C5, toli gražu neprimenantis reprezentacinio modelio. „Citroen“ sesė „Peugeot“ taip pat neturi jokio modelio, kuris tiktų aukštų valstybės asmenų vežiojimui, o šią rinkos nišą Prancūzijoje užėmęs vienintelis „Renault“.

„CXperience“ yra 4,8 m ilgio ir turi 22 colių skersmens ratlankius. Jis yra varomas hibridinio variklio, kurio bateriją galima įkrauti iš elektros lizdo. „Citroen“ atstovai tikino, kad koncepcinė hibridinė pavara turėtų išvystyti apie 300 AG.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius