Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dideli „Subaru“ planai

Didysis žemės drebėjimas ir po to sekęs cunamis Japonijoje „Subaru“ gamyklų nesugriovė. Anaiptol – centrinėje Japonijoje esančiose gamyklose nuostoliai minimalūs – kelios nuvirtusios lentynos ir įskilusios sienos.
„Subaru STi Racing“
„Subaru STi Racing“ / Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr.

Naujų automobilių gamyba šiose gamyklose stojo dėl kitų priežasčių. Visų pirma, elektrinius komponentus gaminančių partnerių gamykloms padaryta žala buvo milžiniška, gamyba jose sustojo. Automobilių gamybai pritrūko komponentų. Visų antra, „Subaru“ automobiliai į kitus kontinentus keliaudavo iš uostų, kurie taip pat stabdė krovos darbus.

Taigi, Lietuvos rinkai „Subaru“ automobilius teikianti Švedijos kompanija vietoje užsakytų 5000 automobilių rugsėjį gavo tik 1200. Jei jų sandėliuose paprastai stovi išrikiuoti 1500 automobiliai, šiandien šie sandėliai stovi tušti.

„Subaru“ ruošiasi labai rimtai kovai dėl rinkos procentukų

Automobilių pardavėjai kelis mėnesius dirbo niūriomis nuotaikomis. Nors klientų srautas nesumažėjo, dauguma jų atsisakydavo laukti pristatymo. „Subaru“ pirkėjai priprato prie paprastos schemos – ateini į saloną, susimoki, išvažiuoji su automobiliu. Deja, į „Subaru“ saloną užsukę šiandien, susimokėję už automobilį, jį gausite tik ateinančių metų pradžioje.

Tačiau nėra to blogo, kas neišeitų į gerą. Sumažėjusius darbus importuotojai ir atstovai išnaudojo darbuotojų mokymams, informacinių technologijų atnaujinimams, ryšiams su pardavėjais ir klientais gerinti. „Subaru“ ruošiasi labai rimtai kovai dėl rinkos procentukų.

Gera žinia, kad gamyklose darbai jau atnaujinti, o spalio mėnesį suplanuota net 50 proc. didesnė gamyba. „Subaru“ didžiuojasi, kad nelaimės ištiktos šalies pramonė dirbdama drauge sugebėjo itin greitai atsitiesti.

Lietuva – „Subaru“ rekordų knygoje

Kalbant apie procentus, reikia kalbėti apie Lietuvą. Taip, mūsų šalyje pasiektas labai įsimintinas „Subaru“ kompanijos rekordas. 2010-ais metais šiam japoniškų automobilių gamintojui atiteko 7 procentai naujų automobilių rinkos. Ir tai – „Subaru“ visų laikų rekordas. Nei vienoje pasaulio šalyje šiems automobiliams nepavyksta išsikovoti tiek rinkos. Vidutiniškai jie rinkoje užima apie puse procento.

Deja, dėl stichinių nelaimių Japonijoje susiklosčiusių priežasčių 2011-ieji nebus tokie įsimintini. Pasak „Subaru Vilnius“ atstovo spaudai Saulenio Pociūno, tikimasi metus pabaigti turint 5 procentus rinkos.

Rekordiškai didelis „Subaru“ automobilių pasirinkimas

Ateinančiais metais „Subaru“ gamoje bus rekordinis skaičius skirtingų modelių. Tai ir „Legacy“ sedanas bei universalas, padidinto pravažumo „Outback“, „Forester“ krosouveris, „Impreza STi“ ir keli visiškai nauji modeliai. Pirmasis, jau šių metų pabaigoje debiutuos visiškai naujas „Impreza“ hečbekas. Antrasis, jo pagrindu pagamintas didesnio pravažumo XV automobilis.

Ir pagaliau, dar šių metų lapkričio mėnesį Tokijo automobilių parodoje debiutuos ilgai lauktas drauge su „Toyota“ kurtas BRZ kupė automobilis. Jei tikėsime gandais, jis turės apie 300 AG variklį ir 100 tūkst. lt etiketę. Čia – geros žinios. Blogos – jis bus varomas tik galiniais ratais. Nesupraskite neteisingai, galu varomas sportinis automobilis yra puiku, bet „Subaru“ be keturių varomų ratų sistemos?

Tikslas – vienas milijonas automobilių 2015-aisiais

Šiais laikais joks automobilių gamintojo renginys neapsieina be kalbų apie Kiniją. Logiška, tokiais tempais augančioje rinkoje kiekvienas nori kuo sotesnio kąsnio. Taigi, „Subaru“ šioje šalyje planuoja statyti gamyklą. Taip pat ir Malaizijoje.

Kompanijos atstovai teigia, kad šiose šalyse pagaminti automobiliai ten ir liks. Tiek Kinijoje, tiek Malaizijoje pagamintiems automobiliams galioja gerokai mažesni saugumo reikalavimai. Pagaminti automobilį be oro pagalvių ar be elektroninės stabilumo sistemos gautųsi ženkliai pigiau.

Kinijoje pagaminti „Subaru“ nebus tokie saugūs ir kokybiški, tačiau jie bus pardavinėjami tik šioje šalyje

Taip pat, šiose rinkose pagaminti „Subaru“ nebus tokie kokybiški. Tokios taktikos laikosi dauguma didžiųjų gamintojų. Kam gaminti brangų ir kokybišką automobilį, jei pirkėjai pirks ir paprastesnį?

Viską sudėjus, „Subaru“ jau 2015-aisiais planuoja pagaminti daugiau nei milijoną naujų automobilių. Palyginkime, 2011 metais sausio – rugpjūčio mėnesiais nuo konvejerių nuriedėjo 330 tūkst. naujų „Subaru“. Jei tempas nepasikeis, metų gale bus pagaminta apie puse milijono.

Pakelti pardavimus dvigubai japonams neužteks tik atidaryti dvi naujas gamyklas. Naujai pristatomi modeliai (tarp kurių ir 2013 metais planuojamas pristatyti naujas „Forester“) turės būti gerai parduodami. Ir turint galvoje faktą, kad šiuo metu „Subaru“ pardavėjai parduoda tiek automobilių kiek gauna, parduoti daugiau jiems neturėtų kilti problemų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius