Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Didžiausios automobilių gamintojų nesėkmės ir visų laikų nuostolingiausi projektai

Automobilių kompanijos kasmet pristato naujus modelius ir stengiasi mus kažkuo nustebinti. Kai kada tas noras išsiskirti atsisuka kitu galu. Šias epines nesėkmes automobilių gamintojai norėtų pamiršti kuo greičiau.

„Cadillac XLR/XLR-V“ – gamintas 2004-2009 metais

„GM“ neužteko „Chevrolet SSR“ automobilio ir matyt kažkas vėl pasiūlė genialią mintį: „Ei, padarom kadilaką, korvetės versijos“. Kaip tarė, taip ir padarė.

Štai taip ir gimė „Cadillac XLR“ – dvivietis kabrioletas su atlenkiamu stogu.

„Cadillac XLR“ ©commons.wikimedia.org
„Cadillac XLR“ ©commons.wikimedia.org

„XLR“ galėjo pasigirti adaptyvia pakaba, kurią „Cadillac“ pavadino „Magnetic Ride Control“. Ji valdė vertikalų judėjimą važiuoklės atžvilgiu, o ne nuo kelio dangos priklausantį judėjimą.

Toks sprendimas išlaikė padangas statmenas posūkiuose, įsibėgėjant bei stabdant ir tai suteikė automobiliui geresnį važiavimą bei valdymą.

Tuo metu „XLR“ konkuravo su „Mercedes SL“, tad „GM“ 2006 metais pristatė patobulintą automobilio versiją – „XLR-V“. Jis tuo pačiu gavo ir naujos kartos „Northstar V8“ variklį.

Visgi tokie „Cadillac“ modeliai kainavo daugiau nei 100 000 eurų, tad jo 2005 metais buvo parduota 3 730 modelių, o naujos versijos 2006 metais – 3 203.

Pardavimai 2007 metais nukrito iki 1 750, o 2008 siekė tik 1 250. Galiausiai jo gamyba 2009 metais buvo nutraukta ir iš viso šiu automobilių pagaminta 15 460.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius