Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dizaino parodoje – „Audi quattro“ siluetai

Šią savaitę Bazelyje (Šveicarija) šurmuliuojančioje tarptautinėje dizaino parodoje - mugėje žiūrovai galės išvysti ir keletą meno kūrinių automobilių tema. Vienas iš jų – teatro scenografo Timo Johno sukurta meninė instaliacija „Home of quattro”, kurioje vaizduojami įvairiais laikotarpiais gamintų legendinių automobilių „Audi quattro“ siluetai, ženklinantys šio modelio raidos etapus, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
„Audi quattro“ sistemą turintys automobiliai
„Audi quattro“ sistemą turintys automobiliai / „Audi“ nuotr.

Instaliacijos ekspozicijoje stovi ir du tikri automobiliai: šiandienos technikos inovacijas įkūnijantis, tik šių metų kovo mėnesį Ženevos autosalone  pademonstruotas „Audi RS6 Avant“ ir legendinis 1984– ųjų „Audi Sport quattro“. Į šią instaliaciją įkomponuota viskas, kas susiję su „quattro“ raidos etapais – seni reklaminiai filmukai, atributika, „Audi“ dizaino pavyzdžiai. 

Aštuntą kartą surengtoje dizaino parodoje „Design Miami/Basel Audi“ kasmet dalyvauja aktyviai remdama vieną iš menininkų, ekspozicijai pristatantį kokį nors dizaino kūrinį „Audi“ tematika. Bendrus dizaino projektus su „Audi“ jau parengė ir skirtingais metais vykusiose šiose parodose pristatė tarptautiniu mastu žinomi dizaineriai ir architektai Moritzas Waldemeyeris, Mirko Borsche, Bjarke Ingelsas, Clemensas Weisshaaras ir Reedas Kramas, o šiemet „Audi“ bendradarbiauja su scenografu iš Hamburgo Timu Johnu. Savo kūryboje jis neapsiriboja teatro dekoracijomis ir kuria interaktyvias ekspozicijas, apipavidalina renginius bei interjerus, nesibodi ir privačių užsakovų gyvenamųjų namų vidaus apipavidalinimų. Jo darbai pasižymi išskirtiniu detalumu, subtiliu humoru, o atlikimas – nepriekaištingu profesionalumu ir kokybe.

Komentuodamas „Audi“ bendradarbiavimą su T.Johnu, „Audi AG“ marketingo vadovas Luca de Meo pažymėjo, kad šis Hamburgo scenografas ypač jautriai pastebėjo, jog „quattro“ – ne vien tik techniniai ir automobilių dizaino sprendimai, bet ir dalis kasdieninio gyvenimo formų, tam tikra gyvenimo būdo išraiška. 

„Kas kitas, jei ne jis sugebėtų viename kūrinyje taip harmoningai suderinti skirtingų epochų „Audi quattro“ siluetus, senus „Audi“ reklaminius filmus, du automobilius ir bendrovei svarbių faktų vaizdinę išraišką?“ – retoriškai klausė L. de Meo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius