Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ekonomiškiausiems savo automobiliams „Audi“ pridės naują žodį – „ultra“

„Audi“ bendrovė toliau plečia modelių įvairovę ir keičia jų žymėjimą. 2013 metų antrojoje pusėje egzistuojančią modifikacijų gamą papildė dar viena – žodeliu „ultra“ pažymėta šeimyna, kurios atstovai nuo įprasto asortimento automobilių skiriasi ekonomiškumą didinančių ir aplinkos taršą mažinančių priemonių gausa, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
Naujieji „Audi“ modeliai su „ultra“ ženkleliu
Naujieji „Audi“ modeliai su „ultra“ ženkleliu / „Audi“ nuotr.

Pirmasis jos narys – „Audi A3 1.6 TDI ultra“ jau spėjo pelnyti vairuotojų pagarbą ir specialistų pripažinimą. Šiais metais ultra modifikacijas įgys ir kitų modelių automobiliai su naujoviškais TDI varikliais. 2014 metais „ultra” ženkleliu planuojama pažymėti net 11 naujų A4, A5 ir A6 šeimynoms priskiriamų dyzelinių modifikacijų. 

Audi bendrovės produkto filosofijoje indeksas „ultra” nuo šiol reiškia tvarų, aplinkai draugišką kasdieninį mobilumą. Jo šerdimi tapo trys skirtingo galingumo 2.0 TDI varikliai, atitinkamai išvystantys 100 kW (136 AG), 120 kW (163 AG) ir 140 kW (190 AG) pajėgumą. Visi varikliai atitinka griežtus Euro-6 taršos reikalavimus. Vidutinės šių variklių degalų sąnaudos - nuo 3,9 iki 4,6 litro dyzelino 100 km kelio, o CO2 tarša: nuo 104 iki 119 g vienam kilometrui kelio. 

Su šiais ekonomiškumo ir ekologiškumo parametrais ultra modeliai yra energetiškai efektyviausi savo segmente ir šis energetinis efektyvumas yra ne „demonstracinis”, o faktiškai pasireiškiantis realybėje ir pasiekiamas neaukojant galios, dinamiškumo, komforto ir kitų parametrų.

Pasakodamas apie naujųjų „TDI ultra“ variklių konstrukciją, „Audi“ bendrovės vyriausiasis inžinierius dr. Ulrichas Hackenbergas akcentuoja, jog šiuos stulbinančius ekonomiškumo ir ekologiškumo parametrus užtikrina naujausios kartos TDI technologija, ypač efektyvus pavarų perjungimo mechanizmas bei pažangus išmetamųjų dujų apdorojimas.  Šių naujovių neįmanoma pastebėti vien tik atidengus variklio gaubtą ir žvelgiant į apsauginiu plastmasės dangalu uždengtą variklį, o ir į nuėmus nedaug kas atsiskleidžia. Visi naujojo  variklio privalumai pasireiškia retesniais apsilankymais degalinėje, mažesniais su automobilio tarša susietais valstybiniais mokesčiais ir žemesnėmis su variklio galia bei tarša siejamomis draudimo įmokomis.  

Degalų sąnaudas ženkliai sumažina ir atitikimą Euro-6 reikalavimams užtikrina SCR sistema, efektyviai šalinanti azoto oksidus iš išmetamųjų dujų

Pasak „Audi“ bendrovės variklių ir pavaros mechanizmų kūrimo skyriams vadovaujančio vyr. inžinieriaus dr. Stefano Knirschpo, degalų sąnaudas ženkliai sumažina ir atitikimą Euro-6 reikalavimams užtikrina SCR sistema, efektyviai šalinanti azoto oksidus iš išmetamųjų dujų. Standartiškai ultra modeliai tiekiami su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, kurios aukštesnės pavaros yra ilgesnės, nei įprasta. 

A6 modelyje papildomai galima rinktis septynių laipsnių „S tronic“, kurios konstrukcijoje pritaikyti pažangūs pavarų perjungimo algoritmai leidžia dar labiau sumažinti vidutines degalų sąnaudas ir CO2 taršą. 

Dar vienas degalų sąnaudų ir CO2 taršos mažinimo rezervų – visiškai naujos konstrukcijos DSG transmisija, užtikrinanti dar greitesnį ir sklandesnį pavarų perjungimą.     

Degalus padeda taupyti ir standartinėje komplektacijoje esanti „start-stop“ sistema bei borto kompiuterio vairuotojui teikiamos rekomendacijos, padedančios teisingai pasirinkti pavarą, ypač praverčiančios modeliuose su mechanine pavarų dėže bei važiuojant įjungus rankinį automatizuotos pavarų dėžės režimą. Pagerinta modelių „Audi A4“ ir „A4 Avant ultra“ kėbulo aerodinamika ir šiek tiek pažeminta prošvaisa – štai dar keletas degalų sąnaudų ir taršos mažinimo priemonių.  

Naujieji ultra modeliai prekybos atstovybes pasieks pirmąjį 2014 metų ketvirtį. 100 kW (136 AG) galios „Audi A4“ kainuos nuo 32600 eurų, tokio pat galingumo „Audi A4 Avant“ – nuo 34250 eurų. 120 kW (163 AG) galios „Audi A4“ kainuos nuo 34700 eurų, o už tokios pat galios „Audi A4 Avant“ universalą teks mokėti nuo 36350 eurų. „A5 Sportback“ kainuos nuo 37350 eurų, o „Audi A5 Coupe“ kainoraštis prasidės nuo 38150 eurų. „Audi A6“ su mechanine pavarų dėže kainuos nuo 39900 eurų. Universalas „A6 Avant“ (taip pat su mechanine pavarų dėže) kainuos nuo 42250 eurų. Už papildomą 2250 eurų mokestį į abu aukščiau minėtus modelius galės būti sumontuota 7 laipsnių „S tronic“ automatinė pavarų dėžė. 

Visos „ultra“ modifikacijos pažymėtos diskretišku „ultra” ženkleliu ties modelio pavadinimu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius