TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Ekskursija po „Tesla Model S“ dirbtuves

„Tesla Model S“ dirbtuvės
Gamintojo nuotr. / „Tesla Model S“ dirbtuvės
Šaltinis: 15min
0
A A

Ne dažnas automobilių gamintojas įsileidžia žurnalistus į savo garažus, kuriuose gimsta nauji automobiliai. Kalifornijoje įsikūrusi „Tesla“ kompanija nepabijojo, kad jų paslaptys bus atskleistos ir žurnalistams aprodė kur gimsta revoliucinis „Model S“ automobilis.

Šiuo metu visa kompanija triūsia prie šio automobilio. Jo gamybos pradžia numatyta sekančiais metais, o darbų liko dar daug. Naujajame Palo Alto centre sklandanti aura sufleruoja, kad „Tesla“ nežada būti nišinių automobilių gamintoju. Jie nutaikė savo ginklus į didžiuosius gamintojus, kurie, jų nuomone, šiek tiek prisnūdo.

Pasak „Tesla“, didieji automobilių gamintojai tiesiog prisnūdoEkskursija prasidėjo nuo pirmame aukšte esančio garažo, kuriame išrikiuoti išardyti „Model S“. Darbuotojai prie jų dirba spręsdami įvairiausias užduotis. Kaip jau minėjome, jų tikslas vienas – iki oficialios gamybos pradžios, kai automobiliai pradės riedėti buvusioje „Toyota“ gamykloje NUMMI, „Model S“ turi būti parengtas puikiai. Antro šanso „Tesla“ gali ir neturėti.

Ko gero didžiausias iššūkis darbuotojams yra akumuliatorių paruošimas. „Tesla“ vadovas yra sakęs, kad „Nissan Leaf“ akumuliatoriai palyginus su jų „Model S“ akumuliatoriais yra šviesmečiais atsilikę. Kad žodžiai neliktų tik žodžiais, inžinieriai ruoša tris skirtingus akumuliatorių blokus – 256 km, 368 km ir 480 km distancijoms įveikti vienu krovimu. Visi jie savo savybes turės išlaikyti 10 metų. Jų pakrovimas truks nuo dviejų valandų iki aštuonių – priklausomai nuo pakrovimo šaltinio ir akumuliatorių talpos.

Gamintojo nuotr./Tesla Model S dirbtuvės
Gamintojo nuotr./„Tesla Model S“ dirbtuvės

„Tesla“ dar neatskleidė kiek svers šie akumuliatoriai, tačiau neabejotinai tai turės didelės reikšmės automobilio pakabos reguliavimui. Mažiausias akumuliatorių blokas tiks sportišką vairavimą mėgstantiems, didysis – komfortišką ir ilgą važiavimą vertinantiems.

Kas liečia variklį, „Tesla“ teigia, kad skysčiu aušinamas elektrinis variklis bus įgalus automobilį iššauti iki šimto per mažiau nei šešias sekundes. Tuo pačiu išlaikydamas neįtikėtinai mažas elektros sąnaudas.

Gamintojo nuotr./Tesla Model S dirbtuvės
Gamintojo nuotr./„Tesla Model S“ dirbtuvės

„Tesla“ didžiuojasi, kad šis automobilis buvo sukurtas jų pačių, be niekeno pagalbos. Iki gamybos pradžios, kai bus pradėta apie 200 tūkst. automobilių per metus gamyba, jie sudaužys, testuos, kankins ir kitaip išbandys visus „Alpha“ bandomosios serijos automobilius.

Tokių automobilių bus pagaminta apie šimtas vienetų ir jie bandymų tikslais susuks apie puse milijono kilometrų.

„Tesla“ vadovas duoda visisems pažadą – kompanija šio automobilio jokiu būdu nepaleis į gamybą nepabaigto. Ir jokiais būdais jo nepardavinės nuostolingai.

Lieka tik vienas neatsakytas klausimas – ar mes žiūrime į didelės ir sėkmingos kompanijos gimimą, ar tik didelę ir neišsipildžiusią svajonę?

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas