Duodamas interviu „Bloomberg“ televizijos kanalui, „Ford“ viceprezidentas marketingui Roelantas de Waardas atskleidė faktą, kad dauguma naujais automobiliais prekiaujančių įmonių pačios perka savo automobilius taip padidindamos tam tikrų markių automobilių pardavimus.
Ciklas, vienok, labai paprastas. Įmonė „A“ užsiima naujų automobilių prekyba. Šalia jos įsteigiama tiems patiems akcininkams priklausanti įmonė „B“, kuri perka automobilius iš įmonės „A“. Vadinasi, šie automobiliai pateko į parduotų transporto priemonių sąmatos eilutes, tačiau jie niekur neiškeliavo – liko stovėti įmonės „A“ garažuose.
Tai – tik vienas iš daugelio įvairių modelių, kuriais dyleriai kelia automobilių pardavimų skaičius. Vėliau šie automobiliai, be abejo, parduodami. Su nuolaidomis ir/arba kaip naudoti automobiliai. Klientams tai, rodos, palanki situacija, tačiau ir čia ne viskas taip paprasta.
Vienas „Ford“ vadovų atskleidė, kad tokios machinacijos gali sudaryti net 30 proc. visų pardavimų.
Patys „Ford“ teigia tokių pardavimų nedarantys, todėl jų skaičiai atspindi tikrą rinkos būklę. Pasak „Automotive News“, „Ford“ – sėkmingai pelninga pavertę savo amerikietišką verslo pusę – Europoje šiais metais taikosi į lygiai vieną milijardo dolerių nuostolius.