Parlamentas pritaria „Baltosios knygos“ nuostatoms, bet norėtų pakeisti šiuos punktus:
- Dauguma EP narių mano, kad reikia leisti valstybėms narėms, kurios to pageidauja, įsivesti leidimus naudoti ilgesnius ir sunkesnius transporto priemonių junginius tam tikruose iš anksto nustatytuose kelių ruožuose, jeigu jie neturės įtakos saugumui ir negadins kelių infrastruktūros;
- 2050 m. nustatyti tikslai dėl CO2 sumažinimo yra per daug tolimi. Tikslai turėtų būti nustatyti ir 2020 m. Siūloma iki šio periodo 20 proc. sumažinti kelių transporto ir 30 proc. jūrų ir oro transporto išmetamą CO2 kiekį;
- Komisija turėtų iki 2014 m. parengti pasiūlymus visoms transporto rūšims, pagal principą „teršėjas moka“;
- Investicijos į infrastruktūrą turėtų teikti pirmenybę naujų valstybių narių tinklų plėtrai ir 15 proc. šių investicijų turėtų skirti multimodaliniams projektams;
- Siekiant užkirsti visiškai socialinį dempingą transporto sektoriuje, EP atstovai reikalauja, kad šiame sektoriuje mokymai ir darbo sąlygos būtų suvienodintos, o darbo ir poilsio režimo patikrinimai būtų dažnesni visoje Europos Sąjungos teritorijoje.
Už šią rezoliuciją balsavo 523 EP nariai, 64 buvo prieš, 37 susilaikė.