„Aš labai didžiuojuosi savo komanda. Tokio lygio apdovanojimas įrodo, kad įmonė puikiai įgyvendina gamintojo programą ir atitinka visus reikalavimus, – komentavo UAB „Fakto Autocentras“ vadovas Donatas Rutkauskas.
Pastaruosius kelerius metus „Nissan“ skiria daug dėmesio klientų pasitenkinimui bei „Nissan“ pažado klientams įgyvendinimui, todėl skiriant geriausio apdovanojimą, atsižvengiama į klientų atsiliepimus tiek perkant automobilį, tiek apsilankius servise. Džiugu, kad mūsų indėlis yra svarus, o Lietuva yra antroje vietoje Europoje pagal „Nissan“ klientų pasitenkinimo lygį.“
Nuo 2005 metų veikianti „Nissan“ atstovybė UAB „Fakto“ autocentras 2014 metais pripažinta geriausia visame Skandinavijos ir Baltijos šalių regione, o jos darbuotojai ne kartą apdovanoti geriausiais serviso ir pardavimų kategorijose. Šių metų „Nissan“ atstovybių suvažiavime UAB „Fakto“ autocentro darbuotojas Remigijus Akmenskas išrinktas geriausiu serviso priėmėju Baltijos šalyse.