Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Ford“ kamuoja problemos Europoje

Niekas iš „Ford“ būstinės JAV neslėpė, kad Europoje šiam gamintojui tikrai ne patys geriausi laikai. Tačiau panašu, kad situacija vis prastėja. Vyksta neakivaizdinės lenktynės, kam blogiau – „Opel“ ar „Ford“?
Senas „Ford“ logotipas
Senas „Ford“ logotipas

Per 2012-sius „Ford“ patyrė 3,4 mlrd. litų nuostolį. Prognozuojama, kad ir ateityje situacija į gerąją pusę nesikeis. Tai pats prasčiausias laikotarpis šiam gamintojui Europoje per pastaruosius 17 metų. Per pirmuosius septynis šių metų mėnesius „Ford“ pardavė 12,3 proc. mažiau automobilių, nei per tą patį laikotarpį pernai. Taip, pardavimai smuko visoje Europoje, tačiau „Ford“ nuosmukis kur kas didesnis nei 7,1 proc. bendras rinkos kritimas. Per šiuos metus „Ford“ Europoje pardavė vos 81 tūkst. automobilių.

Situacija Europos rinkoje nesidžiaugia visi automobilių gamintojai. „Ford“ yra vieni iš tų, kurie čia patiria didelius nuotolius, kuriuos sunku kompensuoti kitose rinkose. Nors ganėtinai neblogai šiam gamintojui sekasi ir Rusijoje, ir Didžiojoje Britanijoje, likusių Europos šalių pardavimai yra per daug nuostolingi. Kalbama, kad prie to prisidėjo ir Europos susitarimas su Pietų Korėja dėl importo mokesčių netaikymo. Šis susitarimas leidžia į Europos rinką palankiomis sąlygomis įveržti KIA ir „Hyundai“ automobilius, kurie vis labiau populiarėja atimdami rinkos dalį iš senbuvių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius